Jeg har fået mit stamnavn

Jubii efter lidt længere ventetid end der ellers ville have været, så har jeg fået min 1. prioritet. :rock: :wehu: :rock: :wehu:

AkiliPaka

Jeg har søgt på Fifes side og der dukkede det op i går, og i dag har jeg fået mail om at det kommer med posten i løbet af ugen.

STORT TILLYKKE med navnet, hvor er det flot og spændende :thumbup: Hvordan er du nået frem til det? Det klinger super flot :thumbup:

Nå på den måde har du regnet det ud…syntes nok det var lidt spooky at du allerede vidste det, da jeg har navnet til at ligge her på skrivebordet klar til at smide i posten…:høhø:

Ha ha det krævede en lille smule af de små grå. :tihi:

Det betyder intelligent kat, hvilket er det jeg kommer til at tænke på når jeg ser en aby.

Tillykke med dit flotte stamnavn :flag:

Tillykke med dit nye og flotte stamnavn. :smiley:

Stort tillykke med stamnavnet! :flag:

Fedt at du fik din 1. prioritet :thumbup:

Dengang jeg ventede på stamnavn, var jeg også inde og lure på alle de ønsker jeg havde haft - kunne ikke fatte hvorfor der ikke kom noget navn frem, da jeg også havde fået at vide jeg snart ville få brevet…

Havde bare ikke lige overvejet at Fifé’s side ikke kendte “Ø” :stuck_out_tongue: Så derfor kom “Bønsdorff” ikke frem når jeg søgte, hehe :høhø:

Stort tillykke med navnet, super flot og godt fundet på :thumbup:

:flag::flag::flag:Tilykke tillykke.:flag::flag::flag:

Flot stamnavn!

Jeg vil altså også have et stamnavn:ked:

Tillykke med det :slight_smile:

tillykke med stamnavnet, det er rigtig flot og helt sikkert et navn man vil lægge mærke til.

Stort tillykke :slight_smile:

Nej, hvor er det bare et godt navn!! Det er rigtigt fint at se på, og så glider det lige over tungen!

Jeg vil også have et… Bare lige med at finde det rigtige! :slight_smile:

Tillykke!

Fedt, stort tillykke med det :slight_smile:

Tillykke :slight_smile: flot navn… der er lidt sydamerikansk over lyden… det gør man lægger mærke til det :slight_smile:

Mange tak skal i have. :slight_smile:

Jeg er jo klart helt vild med det, derfor jeg valgte det som første prioritet jo. :høhø:

Tillykke med dit flotte stamnavn:)
Hilsen Lisbeth

Super flot stamnavn - Stort tillykke :slight_smile:

Tillykke med navnet, rigtigt flot, jeg kan godt lide navne der har en betydning:thumbup:

Tillykke med dit flotte stamnavn :flag: