Jeg har fået nyt job i EGYPTEN

Stort tillykke… Det er da vildt fedt! Jeg har selv arbejdet som guide… Jeg LOVER dig du kommer hjem med kufferten fuld af fantastiske oplevelser… Det er hårdt arbejde på hotellerne, men skide sjovt :slight_smile:

Glæder mig til du kommer med TUSINDVIS af opdateringer… Eller… I hvert fald et par stykker :slight_smile:

Nej hold nu op tillykke herfra… Undskyld men hvad siger du, at du skal lave? Jeg ville gerne være poolansvarlig, og lave fysisk kontrol af poolen hver 3 minut… Smil

Tak til jer alle for tillykkerne:D

Til at starte med et halvt år, så må vi jo se om de kan tvinge mig hjem igen - eller om kontrakten skal forlænges:tihi:

Nej, vejret er i hvert fald ingen grund til at klage over:høhø:

Tak :smiley: Jamen jeg skal faktisk rende rundt og lege med hotelgæsterne hele dagen og sørger for at de får en god ferie :thumbup:

Det lyder godt nok spændende. Tillykke med jobbet.

Tillykke med jobbet:flag:.

Til lykke med jobbet, det lyder lækkert! Skulle der dukke en ledig stilling op som solsengetester, så giv endelig et praj :slight_smile:
VH
Susanne

[QUOTE=Susanne W;778325]Til lykke med jobbet, det lyder lækkert! Skulle der dukke en ledig stilling op som solsengetester, så giv endelig et praj :slight_smile:
VH
Susanne[/QUOTE]
så skulle du have haft min tjans for et par år siden på. Kretha. Skulle på ferie med nogle beboer, og skal jeg være ærlig, så orkede jeg ikke 8 dage med dem i nakken og mine kollegaer… Elsker at være alene indimellem, så 8 dages intensiv arbejde var virkelig en udfordring… Nå men turen blev planlagt med ud af huset ture hver anden dag…så jeg skulle nok overleve…meeen da beboerne kom afsted, kunne vi ikke drive dem til ret meget andet en poolen… Og mig som hader at ligge stille andet få minutter af gangen… Hold nu op hvor en udfordring… Jeg hader en pool og solbadning…men ok, det var så jobbet med den pmdagogiske støttw fra solvognen… 5 dag var jeg ved at gå ud af mit gode skin…kunne ikke holde folk ud længere, så fik en fridag, og kørte selv afsted hele dagen til samariakløften og bjergene generelt. Hold nu op der var stille… Men fik ro i hovedet og energi til resten af ferien…aldrig har jeg været så brun… Fik virkelig max farve den sommer
Heidi, som bare ikke kan magte arbejde uden min computerfrihed

Ååårh Mette… Tillykke med det over fede job!!! Gid det var mig…

Drik lidt drinks for mig og nyd solen :ok:

Vi kommer til at savne dig på udstillingerne…

Så er jeg kommet afsted, har sagt farvel til familien :hjerte: og sidder nu i toget:thumbup:

Så har jeg forresten oprettet en blog, der står ikke noget endnu, men dem der er interesserede kan følger lidt med i hvad jeg laver på: www.road418.blogspot.com :smiley:

Det var lige godt pokkers. :?
Jeg kan ikke læse NOGET som helst af det du skriver, og jeg kan SLET ikke se billeder… :cool:

Nå det var vel ikke så vigtigt igen. :tihi:

Men kan da lige se i overskriften, at du har fået arbejde - kan ikke lige læse hvor :muhaha: men hvor er det dejligt for dig :thumbup:

TILLYKKE :wehu:

Jeg er slet ikke misundelig - overhovedet - niks - nej - slet ikke - no way - nope - no no no no

Eller nåwed :stuck_out_tongue:

Så er jeg landet i Egypten :thumbup: godt nok er jeg stadig i Cairo i små to timer endnu, men om 3 timer er jeg landet i Sharm:wehu::wehu: