Jeg har fået nyt job i EGYPTEN

:wehu::wehu::wehu:
Ja, det er god nok - jeg har fået nyt arbejde og det er i Egypten :hjerte:
Jeg skal ned at arbejde på et hotel, som Animator (underholdning) :juhu: Jeg glæder mig heeeeeeeeelt vildt, men heldig hvis er der heller ikke længe til jeg rejser allerede d. 28 Januar, det er jo lige om lidt :yikes:

Jobbet er sagt op, forsikring er i orden togbillet til Kastrup er bestilt og vigtigst flybillet til Sharm el-Sheikh er også i hus :klap::klap: Nu mangler jeg “bare” at pakke mit værelse sammen og så skal der selvfølgelig pakkes kuffert :yah:
Og i slipper altså ikke for at se min nye arbejdsplads :tihi:

:hjerte:

:waytohot:

Nej, hvor lyder det bare spændende Mette!!!
Stort til lykke med jobbet :slight_smile:

Tillykke med jobbet :slight_smile:

Har selv boet i Alexandria i Egypten i 3 år og gjorde det gerne igen - tror jeg.

Tillykke med jobbet - det skal nok blive spændende. Vejret er heller ikke allerværst i Egypten. :slight_smile:

Tillykke med jobbet!! :slight_smile: Lyder spændende!

Ej hvor fedt og ikke mindst spændende.

Tillykke! :smiley:

ih stort tillykke, hvor bliver det spændene og helt sikkert godt.

MVH
Gitte

Stort til lykke med dit nye job:juhu:

Det lyder rigtig spændende - glæder mig til at høre om det og de oplevelser, du får der:)

Stort tillykke, det lyder da slet ikke værst :slight_smile:

Tillykke med jobbet - det lyder som en udfordring! :slight_smile: Hvor længe skal du være væk?

Tillykke Mette, og en masse held og lykke! Vi kommer til at savne dig på udstillingerne :slight_smile:

Tillykke med jobbet :thumbup: Det ser ikk så ringe ud endda :stuck_out_tongue:

Ja, det havde jeg jo godt hørt en lille fugl synge om. Kan godt forstå du glæder dig helt vildt… Det lyder til at blive spændende :smiley:

Det ser da vildt dejligt ud - TILLYKKE med det :wehu::wehu::wehu:

Jeg er slet ikke misundelig… NÆH NEJ da… :snydt:

Tillykke med jobbet :thumbup:

Tillykke Mette :flag:

Jeg er enig med Jane, vi kommer til at mangle en go’ steward på udstillingerne :slight_smile:

Nøj, der gad jeg godt arbejde.

Wow…hvor spændende!!!
Held og lykke i det nye job…

:høhø:[QUOTE=MetteSlot;775079]:wehu::wehu::wehu:
Ja, det er god nok - jeg har fået nyt arbejde og det er i Egypten :hjerte:
Jeg skal ned at arbejde på et hotel, som Animator (underholdning) :juhu: Jeg glæder mig heeeeeeeeelt vildt, men heldig hvis er der heller ikke længe til jeg rejser allerede d. 28 Januar, det er jo lige om lidt :yikes:

Puha, et sted, at arbejde, :tihi:-- og så i den varme :tihi:" De er sure sagde ræven"
:blegne:

stort TILLYKKE med jobbet :thumbup::thumbup::thumbup::thumbup:

Cats og Conni

Jobbet er sagt op, forsikring er i orden togbillet til Kastrup er bestilt og vigtigst flybillet til Sharm el-Sheikh er også i hus :klap::klap: Nu mangler jeg “bare” at pakke mit værelse sammen og så skal der selvfølgelig pakkes kuffert :yah:
Og i slipper altså ikke for at se min nye arbejdsplads :tihi:

:hjerte:

:waytohot:[/QUOTE]