Så jeg må benytte de få minutter min sønnike IKKE bruger sin og tiltuske mig lidt tid herinde.
Øv øv øv øv
Så den er sendt afsted til pclægen og så håber jeg,at den er til at redde
Så hvis dem af jer jeg har på msn modtager noget mistænkeligt fra mig,så slet det for guds skyld.Jeg er overbevist om,at det er der jeg er blevet inficeret. [smilie=hate-boid.gif] [smilie=hate-boid.gif] [smilie=hate-boid.gif] [smilie=hate-boid.gif]
Så tidligst i weekenden får jeg måske min baby hjem igen. -jegkrydser -jegkrydser -jegkrydser
Så jeg fiser rundt og laver en hel masse som jeg ikke plejer at gøre,bare fordi jeg er så rastløs.
*Mads søde dreng,har du ikke nogle lektier du kan lave forud ? *
Næh mor,jeg ved godt at du gerne vil låne min computer,sig mig engang ? Er du afhængig af den også ??
Dumme unge
Ihhhhhhhhhhhhhhhh Bithe,jeg vil elske at have dig som pclæge nu
Ja,men vores vikar er blevet træt Og mandens pc er total forbudt område,tænk hvis hans Napoleon blev pist borte.Pyt med arbejdsoversigten -høhø -høhø -høhø -høhø -høhø
Ihhhhhhhhhhhhhhhh Bithe,jeg vil elske at have dig som pclæge nu
Ja,men vores vikar er blevet træt Og mandens pc er total forbudt område,tænk hvis hans Napoleon blev pist borte.Pyt med arbejdsoversigten -høhø -høhø -høhø -høhø -høhø[/quote]
Hmmmm - så er det lige jeg tænker “MÆND og deres pc” -bøllebank
Tak Nat,men jeg kunne ikke andet end at åbne min pc,så var der totalt dødt uanset om jeg klikkede på det ene eller andet -ked -ked -ked[/quote]
Okay, ja så er det ikke en msn virus. Men joo, din pc kan sagtens reddes. Den skal bare formateres, så er den så god som ny ;)[/quote]
Bare lige for at corrigere dig Natacha, så kan man altså få en virus så ikke engang computeren ved at den er en computer. Der er absolut ikke noget tilbage, ingen root eller noget som helst.
Tak Nat,men jeg kunne ikke andet end at åbne min pc,så var der totalt dødt uanset om jeg klikkede på det ene eller andet -ked -ked -ked[/quote]
Okay, ja så er det ikke en msn virus. Men joo, din pc kan sagtens reddes. Den skal bare formateres, så er den så god som ny ;)[/quote]
Bare lige for at corrigere dig Natacha, så kan man altså få en virus så ikke engang computeren ved at den er en computer. Der er absolut ikke noget tilbage, ingen root eller noget som helst.[/quote]
For at dette skal kunne lade sig gøre så skal virussen gå ind og ændre på bundkortet, hvilket ikke kan lade sig gøre.
En virus kan ikke smadre harddisken, så derfor vil man altid kunne formatere.