Jeg har fundet en killing

Hun er godt nok kær - men hvis hun kommer fra et hjem, håber jeg det lykkes for jer at finde frem til hendes familie :kryds: - og ellers har I vist fået jer en dejlig mis :inlove: - og så var hun bare heldig, at det lige var jer hun mødte på sin vej.

:listesko:

…tør næsten ikke at spørge… men :

Har du den lille missepige endnu ???

:kryds:

Hihi ja hun er her stadig :wehuu:
Ingen har reageret på opslagene vi har sat op i området, og hvis ingen reagerer nden mandag bliver hun chippet og vaccineret og så er hun MIN ehrhh vores. :fnis:
Hun er skøn og er blevet godkendt af drengene. Mushu render i numsen på hende hele tiden og opdrager med blød pote og groomer -love Dina-pigen selv er så dejlig kælen og vil gerne bæres rundt på - noget man ikke på samme måde er vant til med Briter - det er skønt at få lov til at kramme hele tiden uden hun bliver irriteret :tihi:

[quote=Celina;298790]Hihi ja hun er her stadig :wehuu:
Ingen har reageret på opslagene vi har sat op i området, og hvis ingen reagerer nden mandag bliver hun chippet og vaccineret og så er hun MIN ehrhh vores. :fnis:
Hun er skøn og er blevet godkendt af drengene. Mushu render i numsen på hende hele tiden og opdrager med blød pote og groomer -love Dina-pigen selv er så dejlig kælen og vil gerne bæres rundt på - noget man ikke på samme måde er vant til med Briter - det er skønt at få lov til at kramme hele tiden uden hun bliver irriteret :tihi:[/quote]

:hjerte: :hjerte: :hjerte: :hjerte: :hjerte: :hjerte:

Det var LIGE, hvad jeg havde håbet på, Celina - for jeg kunne tydeligt mærke, at hun havde forelsket dig.

Så nu har det bare at være mandag… i MORGEN.

:kryds:

Og skulle der så end dukke en ejer op en dag - en uge, en måned, et år senere - så vil vedkommende være dig ufatteligt dybt taknemmelig, fordi du tog dig godt af hans/hendes elskede misling!
Det er før set, at katte er blevet genforenede med deres ejere efter lang tid, og med stor lykke hos alle parter.
Hvis en af mine - det skal ej ske - blev fundet af en kærlig katteven som dig, så ville jeg ikke ane alt det gode, jeg kunne gøre dig for at tage dig af de kære små.
Måske sidder der en sørgende ejer et sted, og han/hun aner bare ikke, hvordan de skal finde mis.
Imens træder du til.
Tak.