Jeg har fundet en killing

Sent igår aftes hører vi en lille killing mijawe ude på vores opgang vi tager den ind for self skal den ikke gå derude - Peter gik lige en runde i bebyggelsen for at se om nogen var ude at lede efter deres forsvundne kat.
Hun er 3-4 måneder gammel tror jeg og super fin og ren(lig) og meget kælen. Vi skal ud idag og stemme dørklokker for at høre om der er nogen der savner hende. Men hvad hvis der ikke er? Ja så har vi med høj sansynelighed fået os en ny misser :ups: Men hvad ang hvis hun skulle have orm e.l jeg synes jo det er lidt synd at hun skal bo i soeværelset indtil videre, men også at drengene ikke kan forstå at de ikke må komme herind…
Hjælp modtages gerne :slight_smile:

Celina, jeg håber i finder hendes ejer for når hun er så kælen som du skriver så tror jeg ikke at hun er vildkat :slight_smile:

Nej det tror jeg heller ikke hun er. Hun er suuuuper kær og dejlig :wehuu: Peter havde ingen held med dørklokkerne, og så tager vi hende til dyrlægen imorgen så jeg kan vide om hun er fin rask til at gå sammen med mine drenge og så må vi ellers prøve at sætte et par plakater op :slight_smile:

Hvor var det godt I kunne passe missen, indtil I måske finder en ejer :):thumbup:

:hjerte::hjerte::hjerte::hjerte:

Celina… nu må du ikke forelske dig for meget i hende.

Det KAN jo være, at hun er efterlyst.

Hvor var det godt, at hun fandt dig.

:wehuu:

Celina… nu må du ikke forelske dig for meget i hende.

Det KAN jo være, at hun er efterlyst.

Hvor var det godt, at hun fandt dig.

:wehuu:[/quote]

ja jeg prøver ikke at blive alt for forelsket i hende, men det er svææææært :græde: -love
Men indtil videre er hun her i tryghed og varme og så må vi jo se om nogen melder sig…

hvad med at hænge sedler op med foto af hende

Jeg har knipset lidt billeder af Prinsessen som jeg har givet navnet Dina

Uh, hvor er hun fin :inlove: Minder mig helt utroligt om min kat Puds, som jeg fik da jeg flyttede hjemmefra for mange herrens år siden :slight_smile:

:hjerte::hjerte::hjerte::hjerte::hjerte:

Nej, hvor er hun bare SKØN !!!

:tak:

Sæt også fremlysninger op i nærbutikkerne - Og så synes jeg faktisk, at det er ejerne, der først og fremmest skal efterlyse deres katte, og ikke finderne, der skal have ulejligheden med det.

Næhh, hvor er hun bare fin!!! Hun er da alt for sød!

Nååårh!!
Jeg plejer slet ikke at være til den type “rode-farver”, men hun er godtnok sød!
Mht efterlysninger: Nogle venner af mig, der holder meget af deres kat, efterlyste først deres på mit råd, da den havde været væk i adskillige dage.
De er gode mennesker, men blot meget upraktisk anlagt begge. Katten kom som 1-årig tilløber, og da den (stadig fritløbende…) tog en “springtur” forrige år, var den flyttet ind hos en “madkæreste” - en dame, der fodrede den, fordi hun troede, at den var hjemløs. Hun kendte ikke til øretatovering - de findes desværre.
Dette blot for at sige, at evt. ejere ikke nødvendigvis er ligeglade eller bevidst uansvarlige.

Nåååå hvor er hun fin :wehuu:

WOW hun er dejlig :wehuu: jeg tror ikke jeg kunne lade være med at forelske mig i hende -surrender

Jeg ved næsten ikke om jeg håber du finder hendes ejere, for det lyder som om du ikke selv håber det :wink:

[quote=Nevadaisy;297093]WOW hun er dejlig :wehuu: jeg tror ikke jeg kunne lade være med at forelske mig i hende -surrender

Jeg ved næsten ikke om jeg håber du finder hendes ejere, for det lyder som om du ikke selv håber det ;)[/quote]

Jeg må give dig lidt ret i begge udsagn… :ups:-love

[quote=MiSi;297065]Nååårh!!
Jeg plejer slet ikke at være til den type “rode-farver”, men hun er godtnok sød!
Mht efterlysninger: Nogle venner af mig, der holder meget af deres kat, efterlyste først deres på mit råd, da den havde været væk i adskillige dage.
De er gode mennesker, men blot meget upraktisk anlagt begge. Katten kom som 1-årig tilløber, og da den (stadig fritløbende…) tog en “springtur” forrige år, var den flyttet ind hos en “madkæreste” - en dame, der fodrede den, fordi hun troede, at den var hjemløs. Hun kendte ikke til øretatovering - de findes desværre.
Dette blot for at sige, at evt. ejere ikke nødvendigvis er ligeglade eller bevidst uansvarlige.[/quote]

Nej før synes jeg også at mange tortier har set rodede ud og snavsede, men du skal se hende irl der er hun bare helt vildt vildt kær at se på :wehuu:
Vi prøver at sætte lidt flyers op imorgen og så må vi se :inlove:

Nååååårh hun er bare det smukkeste -lovelove

Held og lykke med at finde ud af om hun er en bliver eller at der forhåbentlig er nogle der savner hende :kram:

hvor er hun fin.

Jeg håber nok mest i får lov at beholde hende :o)

For hun er godt nok sød at se på. Og sådan som du beskriver hende virker hun også som en dejlig kat.

Jeg tror også hun tilhører nogle , så glad, tillidsfuld og flot.
Hun virker som hun kommer fra et kærligt kattehjem :wehuu:

Hun er nok kommet på afveje, håber du finder hendes familie :kryds::kryds: