Jeg har ikke EGERN ... men

Okay, så må jeg jo i en Petworld.

Kender du denne side? http://www.pindsvin.dk/

Næ, men det gør jeg nu :open_mouth:

Jeg har desværre en kat her i kvarteret som æder det pindsvine mad jeg sætter ud… Underligt nok, troede ikke det ville være “katte lækkert”. - Har petworld deres på hjemmesiden? Ville for sjov se om det er det samme som det jeg har.

Nej, nogle dejlige pindsvinebilleder. Sådan én vil jeg også have. :smiley:

Man kunne vel vende et par spadestik jord i et fredeligt hjørne af haven. Så behøves pindsvinet ikke selv at grave efter ormene. :slight_smile:

Jeg har også et pindsvin i min have. Den bor i min garage har jeg opdaget. Tror den har overvintret der, og nu sover den der om dagen. Jeg fodre den med kattetørfoder, men den har altså ingen manerer. Den kravler helt op i skålen og står i maden, mens den spiser :tihi:

Jeg køber også mad til pindsvinene hos Vivara, og så blander jeg med kattetørfoder. Derforuden har jeg flere vandskåle rundt i haven.

Tror jeg skal kigge på Petworlds pindsvinefoder, det er ellers ikke mange steder, man kan købe foder til pindsvinene.

Sidste år havde jeg 8 :inlove: pindsvin på kost - håber de kommer igen i år :kryds:

Kom lige til at se dette indlæg. Min pindgris kommer altså først dalrende hjem op af formiddagen. Sådan omkring kl 11 kommer han tøffende på vej hjem i garagen. Så stopper han lige op og spiser lidt af kattemaden, inden han går ind i seng. Det sker hver formiddag, og han ser bestemt ikke ud til at fejle noget. Når det så bliver tusmørke, kommer han frem igen.