Jeg har ikke EGERN ... men

Jeg har et pindsvin i min have :wehu:

Hvad gør man med sådan en ?

Sætter man lidt vand ud ?
for der er ikke meget vand heromkring :confused:

Årh hvor ser den sød ud :hjertehop:
Jeg ved i hvert fald at man ikke må give pindsvin mælk selvom mange gør det, det kan de slet ikke tåle! Så vand tror jeg den vil sætte pris på :slight_smile:

Det med mælken ved jeg godt :slight_smile:

men håber lidt at der kommer nogle kloge folk på banen, men vand bliver der sat ud til den lille mand/dame…

for der er godt nok varm for tiden …

Glemte helt at få et billed i morges, da den gravede efter regnorme :wehuu:

Nøj, jeg kender en lille mand (min søn), som bliver glad, når han hører at pindsvinet er kommet igen :smiley:

  • der var nemlig et her sidste år, som kiggede ind af vinduerne om aftenen …

De er bare så nuttede, vi har også nogle i vores have. Vand er super godt at sætte frem til dem og så er de vilde med kattemad, altså tørkost. Så hvis du ik er bange for at du samtidig fodrer hele nabolaget katte så gi den noget af det. Hvis du ser den fremme om dagen er der noget galt med den, men jeg kan jo se at billedet er taget om natten så det er fint. :slight_smile:

Ej hvor hyggeligt :inlove:

Jeps billedet er taget i går aftes :slight_smile:

Jeg så den tidligt imorges, inden det blev lyst … kunne ikke sove…

Jeg elsker de små kræ :wehuu:

Vand og Tørkost vil den få :smiley:

Åhhhh en sød lille fætter. :slight_smile:

Vi har/havde også pindsvin her i forhaven. Jeg har pindsvine hus, men tror ikke det bliver brugt. - Jeg fodrede med kattemad før (kiks) men opdagede at den mindre kat her i nærheden kunne komme ind og snuppe maden. Så købte jeg pindsvine mad, jeg troede den lille ven kom og spiste, men nej nu er det en anden kat som æder pindsvine mad, det er godt nok ikke nemt. G

Håber du kan fodre den lille ven i fred hvis du vælger dette. :slight_smile:

[QUOTE=Kimilla;586004]Åhhhh en sød lille fætter. :slight_smile:

Vi har/havde også pindsvin her i forhaven. Jeg har pindsvine hus, men tror ikke det bliver brugt. - Jeg fodrede med kattemad før (kiks) men opdagede at den mindre kat her i nærheden kunne komme ind og snuppe maden. Så købte jeg pindsvine mad, jeg troede den lille ven kom og spiste, men nej nu er det en anden kat som æder pindsvine mad, det er godt nok ikke nemt. G

Håber du kan fodre den lille ven i fred hvis du vælger dette. :)[/QUOTE]

Hvor kan man købe pindsvine mad henne ?

mine missere kommer jo ikke ud, men vi har 2 missere som kommer i haven, jævnligt …
men man kan vel bare stille det ud om aftenen og fjerne det om morgenen ?

Ih hvor er den sød :hjerte:
Jeg tror desværre ikke at jeg har hverken pindsvin eller egern i min have, men vi har opdaget at der er kommet en frø i vores karpebassin :slight_smile:
Hilsen Lisbeth

[QUOTE=Coon Danica;586052]Ih hvor er den sød :hjerte:
Jeg tror desværre ikke at jeg har hverken pindsvin eller egern i min have, men vi har opdaget at der er kommet en frø i vores karpebassin :slight_smile:
Hilsen Lisbeth[/QUOTE]

Uhh… Frøer :wehuu:

Dem har vi så også en masse af ! :smiley:

[QUOTE=Lykke86;586006]Hvor kan man købe pindsvine mad henne ?

mine missere kommer jo ikke ud, men vi har 2 missere som kommer i haven, jævnligt …
men man kan vel bare stille det ud om aftenen og fjerne det om morgenen ?[/QUOTE]

Jeg købte mit her: http://vivara.dk/home/ :slight_smile:

Det vil jeg lige kigge på, tusind tak :slight_smile:

Ihhhr, pindsvin :wehuu:

Dem er jeg også vilde med.
Vi har et på besøg sidste år, som havde 3 unger :hjerte::hjerte::hjerte:

desværre fik en af hundene fat i en af ungerne :cry:
Tror den overlevede oplevelsen, men de flyttede desværre kort tid efter - who can blame them ??

Pindsvin er noget af det sødeste :smiley:

Mine forældre har indrettet 4 store nedgravede pindsvinebo inde i skoven sidste sommer, og hele vinteren har de været beboet af pindsvin i hi :smiley:
De så de små kigge ud her for 3 aftener siden.

Åh hvor den sød .:hjerte:

Vi havde også en i haven sidste forår , men den måtte jeg rede for missene de var lidt for meget nysgerige og lidt hård .
Men fik lov til sat sætte den i naboens have omme ved komposten med et par æble stykker og så fik den lidt vand . Den har så valgt at over vinter der sammen med en anden pindsvin , så naboen og jeg er spændte på om de er hvert sit køn og om der kommer små pindsvin. :slight_smile:

Her er mine fra sidste år, der var 4 her er de 3 af dem.

hvad fodrer du dem med ?

men hvor er de søøøøde … :wehuu:

Katte tørkost, de sad hver aften og ventede.

Okay :smiley:

Petworld har rigtig pindsvin foder, med biller og det hele. Så kommer der ikke katte og æder det.