Jeg har ikke for mange katte ting til 2 katte, vel?

Jeg er sikker på at de kun lige har det de skal bruge, og kunne godt bruge lidt mere!

Min kæreste siger at dette er bevis på at en dag når vi får børn så går jeg HELT amok og i selvsving…tiihii han har jo nok ret.

Som I kan se så er der også billede af Duchess’s fødekasse - ved ikke om den er noget værd - jeg lavet den og håber at hun er glad - med det lille lyselilla gardin (kan du huske hvor det stof kommer fra mor? - Tiihii)

Malleriet der er med står oven på hendes fødekasse fordi at Duchess og Mally har det med at hoppe rundt oven på kassen - hvilket ikke er specielt sjovt for låget…så sat vi et malleri der for at de ikke skulle kunne det.

Selvfølgelig har du ikke for mange ting, det kan man da ikke få vel :D:D
Det er da nogle fine ting misserne har.:slight_smile:
Jeg har en hel kasse med ting, som kattene selv henter fra og så vi smider op i når vi ryder op. :slight_smile:

Puha… så skulle du se de ting jeg har til 3 katte. Her er der slet ikke plads til en mand -høhø

Ej man kan da ALDRIG få for mange ting og sager til sine katte misser. :tihi:

altså her i huset kan man overhovedet ikke se de mindste tegn på 2 børn og 5 katte…eller var det tegn på mig og Lars der ikke kunne ses?

Jeg syntes altså at du har alt for mange ting. Specielt den der kurveflettede seng syntes jeg fylder alt for meget i dit hus.

Tror du ikke Peter kan sende den med posten til mig :tihi:

[quote=birtheras;108828]Jeg syntes altså at du har alt for mange ting. Specielt den der kurveflettede seng syntes jeg fylder alt for meget i dit hus.

Tror du ikke Peter kan sende den med posten til mig :tihi:[/quote]

NAIII det er da ALT for besværligt:? Ved du hvad -høhø Jeg skal på udstilling i Hornslet i Marts, så jeg kan da komme forbi og tage den kurv, så får i MEGET mere plads:wehuu:

[QUOTE=birtheras;108828]Jeg syntes altså at du har alt for mange ting. Specielt den der kurveflettede seng syntes jeg fylder alt for meget i dit hus.

Tror du ikke Peter kan sende den med posten til mig :tihi:[/QUOTE]

tvivlsomt - det er princess sengen til duchess- hun ligger i den hver morgen når vi vågner - hvis altså ikke hun har smidt sig mellem os (er hun begyndt på siden hun blev gravid)

Den er købt i Ilva for 250 kr . og så en rød gulvpude fra Ikea til 99kr - mere besværligt er det skam ikke