Jeg har lidt af et problem.. Salg af killingerne

Det bliver måske lidt langt… Det beklager jeg :slight_smile:

Min nabo var herovre igår… Hun blev forelsket i den sorte killing som jeg har til salg (men hun vil nu gerne have dem allesammen hvis det stod til hende) Kæresten sagde ja til hende og det var os fint nok. EFTER kæresten er smuttet sidder hun og plaprer løs om at hun måske skrider fra kæresten, at de har været ved at slå op 100 gange de sidste 2 uger, hun gerne vil bo alene osv.

Så er det jeg tænker… Så skal hun IKKE have en killing herfra. For gad vide hvor den så ryger hen hvis de går fra hinanden.

Igår aftes fik jeg afsat den sorte til en der har været ude efter hende lige fra fødslen, men det blev aldrig aktuelt før igår.

Nu skriver naboen til mig at hun gerne vil have den sorte, og at den vil blive ude og inde kat (sagde til hende at jeg IKKE vil have den kommer ud, og der sagde hun at det kom den heller ik)

Hva gør jeg nu?? Jeg har lovet hende killingen, men jeg vil IKKE sælge til hende. Hvis jeg siger sandheden om at de måske slår op osv, så kan det ik gå andet end galt. Hun er min nabo, og jeg gider derfor ikke blive uvenner med hende.

Hva kan jeg sige???

Jeg ved ikke lige, hvad der er bedst at sige, men jeg tror, du har vurderet situationen rigtigt Natascha.

Tak skal du have May-Britt.

Jeg har skrevet til hende at jeg havde glemt at der var en der havde sat sig på hende fra fødslen og at hun kontaktede mig idag omkring det.

Så må vi se om hun bliver sur… Men så vil hun nok bare have en anden killing…

Tak skal du have May-Britt.

Jeg har skrevet til hende at jeg havde glemt at der var en der havde sat sig på hende fra fødslen og at hun kontaktede mig idag omkring det.

Så må vi se om hun bliver sur… Men så vil hun nok bare have en anden killing…[/quote]

he he, ja det er nemmere at være ærlig fra starten og sige det som det er. Det er dig der ejer killingerne og bestemmer, hvem der skal overtage dem. De er dit ansvar og dette ansvar viser du ved ikke at sælge dem til nogen, du ikke er helt tryg ved. Hvis hun bliver sur, kan hun jo lige så godt blive det over at høre sandheden…

Tak skal du have May-Britt.

Jeg har skrevet til hende at jeg havde glemt at der var en der havde sat sig på hende fra fødslen og at hun kontaktede mig idag omkring det.

Så må vi se om hun bliver sur… Men så vil hun nok bare have en anden killing…[/quote]

he he, ja det er nemmere at være ærlig fra starten og sige det som det er. Det er dig der ejer killingerne og bestemmer, hvem der skal overtage dem. De er dit ansvar og dette ansvar viser du ved ikke at sælge dem til nogen, du ikke er helt tryg ved. Hvis hun bliver sur, kan hun jo lige så godt blive det over at høre sandheden…[/quote:167skgfs]

Hun plejer at være hurtig til at skrive igen på sms… men nu har hun ik skrevet… så hun er nok mobset… :smiley:

Tak skal du have May-Britt.

Jeg har skrevet til hende at jeg havde glemt at der var en der havde sat sig på hende fra fødslen og at hun kontaktede mig idag omkring det.

Så må vi se om hun bliver sur… Men så vil hun nok bare have en anden killing…[/quote]

he he, ja det er nemmere at være ærlig fra starten og sige det som det er. Det er dig der ejer killingerne og bestemmer, hvem der skal overtage dem. De er dit ansvar og dette ansvar viser du ved ikke at sælge dem til nogen, du ikke er helt tryg ved. Hvis hun bliver sur, kan hun jo lige så godt blive det over at høre sandheden…[/quote]

Hun plejer at være hurtig til at skrive igen på sms… men nu har hun ik skrevet… så hun er nok mobset… :D[/quote:10lvmv6i]

Synes du så ikke, at hun skal have lov til at være mobset :smiley: Det vigtigste er at du vælger dine killingekøbere med omhu. Det er det, du skal kunne leve med fremover.

Jeg er helt og aldeles fuldstændig enig med May-Britt.
Lad hende da være mobset,jeg har ikke tal på de killingekøbere jeg ar afvist for min mave snørede sig sammen da jeg snakkede med dem,og tro mig det er ventetiden værd at vente på den rigtige køber

Det ved jeg godt… Havde det været enhver anden havde jeg bare sagt sandheden… Men her er der kun en hæk imellem os. Og jeg gider bare ikke være uvenner.

Nu er verden jo desværre sådan indrettet at man ikke kan være ligegode venner med alle,og det er vel hendes problem at blive go igen

Hej Natascha.

Først og fremmest: Hold fast i din “mavefornemmelse”. En sur nabo kan du bedre leve med en alternativet.

Dernæst må jeg give May-Britt S. ret: Hvis din nabo skal blive sur kan det ligeså godt være over sandheden.

Var det mig ville jeg sige det som det er: At du udfra det hun fortæller om sine overvejelser vedr. hendes forhold og liv lige nu, så er det set med dine øjne ikke tiden hvor hun bør anskaffe sig en kat.

Hvis ens forklaring udspringer af sandheden har man også nemmere ved at huske ens begrundelser bagefter.

Stikker du hende en plade om at den sorte var solgt risikerer du jo netop at hun så vælger en anden af dine killinger og hvad vil du så sige???

Usandheder spreder sig gerne som ringe i vandet og til sidst har man ikke styr på dem længere.

Pøj pøj med det!

Hun vil have at de bliver udekatte… Fertile… Så der siger jeg at det får hun ikke lov til. Hun har lige skrevet tilbage “det er der jo ik noget at gøre ved…” Hun er sur :wink:

De andre har ret, skidt med hun bliver sur, følg din fornemmelse, det er det bedste både for dig og killingen… [bigloony]

Ps. Hvisker lige…er det Pia som skal have den sorte skønhed :?

Nixen, pia siger hun ik har plads til flere :wink:

Hun ville bare bortforklare med 1000vis af ting… :slight_smile:

Nå… Så henvendte hun sig på den anden killing. Så måtte jeg jo fortælle lidt ting og sager… Kort før hun skrev hun ville have den anden havde jeg snakket med min kæreste (han er på arbejde) hans chef havde fortalt at Nadja (min nabo) havde ringet ud til ham fordi hun ville hjem til hendes forældre fordi hende og kæresten var uvenner…

Så skulle jeg åbenbart os sidde og diskutere hendes forhold… Skrev til hende at jeg sender ikke en killing ud til nogen hvor parret er ved at smutte fra hinanden. Så skriver hun at hun har HELT styr på forholdet nu… Så skriver jeg til hende at det har hun jo ikke når hun var ved at skride fra ham imorges…

Så fik jeg svaret “Ok, fint nok”

Gad vide om hun er sur igen :wink:

UFF :S …Knug du hellere de killinger tæt ind til dig -thumbs

Ja,du har da gjort det helt rigtige synes jeg.Du ville sikkert heller ikke kunne leve med at din killing,boede så tæt på dig ,og at der ikke var noget du kunne gøre ,hvis du vidste at den levede i en fammilie,der er ved at blive splittet.

det er hun sikkert - og det er bare fuldkommen lige meget om hun er - for du har gjort det 100% HELT rigtige ved at afvise hende som køber…

der er ikke nogen der med hånden på hjertet kan være ved at skride fra en samlever for så at sige at alt er ok få timer efter… no way…

så -thumbs Nat - du er en super killingemor fordi du IKKE sælger til så upålidelig en køber…

-respekt

Knuser :slight_smile:

Stol på din mavefornemmelse… den har det med at have ret - så må folk blive sure, det behøver du heldigvis ikke bekymre dig om!!!

det er hun sikkert - og det er bare fuldkommen lige meget om hun er - for du har gjort det 100% HELT rigtige ved at afvise hende som køber…

der er ikke nogen der med hånden på hjertet kan være ved at skride fra en samlever for så at sige at alt er ok få timer efter… no way…

så -thumbs Nat - du er en super killingemor fordi du IKKE sælger til så upålidelig en køber…

-respekt

Knuser :)[/quote]

Jeg er helt enig med Regitze her.

Du har taget det rigtige valg, og jeg synes det er skide godt, at du sagde sandheden til hende.
Hun virker ikke til at være klar til noget så værdifuldt som en killing, når hun har så svært ved at tage vare på sit eget liv.

Din mave har sagt nej, og den har du heldigvis fulgt. :smiley: :smiley:

Du har gjort det helt rigtige…