Jeg har set aliens

Jeg var til dyrlæge i dag med min Perle Puf. Ikke noget alvorligt - men min dyrlæge synes det er sååå hyggeligt at scanne drægtige hunkatte - så Perle måtte lige en tur ind til scanneren.

Der lå der så min. tre aliens inde i Perles mave…hvor er det altså fantastisk at se. Små bitte hjerter der banker og en lille krop, der roterer rundt.

Jeg håber godt nok, de er kønnere, når de kommer ud engang. -wehuu

Mvh

En Meget Glad Gitte

Hvor lyder det hyggeligt!! Håber de bliver meget sødere at kigge på nå de nærmer sig deres fødselsdag.

Tillykke så det bliver altså trillinger -tihi Dejligt -forelsket

Ej hvor hyggeligt - ligesom det bliver mere personligt.

Hvor langt er hun henne? - og til lykke

Nej hvor dejligt, tre små banditter, der kan hærge dig når de bliver store nok. Glæder mig til at se dem. når de er født.
Knus Elin

Århhh hvor hyggeligt -forelsket
Som at se sit eget barn i maven forestiller jeg mig -lovelove

Tak Lis:)

Hun er sat til at føde den 1.-2. januar…så der bliver ikke meget nytårsaften her. Men så har jeg da heldigvis en god undskyldning for at blive hjemme -høhø
Så hun er ca. 5 1/2 uge henne.

Du har helt ret - det bliver pludselig mere virkeligt for en, når man ser de små grimlinger. -høhø

Mvh

Gitte

[quote=Celina;77563]Århhh hvor hyggeligt -forelsket
Som at se sit eget barn i maven forestiller jeg mig -lovelove[/quote]

-toshy Lidt pinligt - jeg kunne ikke se noget, da jeg blev scannet med mine børn…g

Jordmoderen kæmpede virkeligt for at få mig til at se det - men jeg fattede nada…-uha

Nu er det så anden gang, jeg ser aliens, og jeg er blevet bedre til det…eller også er min dyrlæge bare MEGET tålmodig.

Gitte