Jeg har slået mig på flasken

Fredag var vi en smut i Bilka og skulle da lige smage på smagsprøver af lidt af hvert…og nu er jeg blevet helt afhængig af denne skønne perlende hindbærbrus agtige mousserende vin…:wehuu:

Er du også fordrukken ? -høhø

Absolut, En god tør Champagne kan jeg altid lokkes til at drikke :skål:

Uha de røde Sommersby er ikke til at holde sig fra :fløjte::fløjte:

hilsen Sanne

[quote=Chicabee;187067]Fredag var vi en smut i Bilka og skulle da lige smage på smagsprøver af lidt af hvert…og nu er jeg blevet helt afhængig af denne skønne perlende hindbærbrus agtige mousserende vin…:wehuu:

Er du også fordrukken ? -høhø[/quote]

Det smager bare sååååååååååå godt, jeg elsker Verdi :savle:

Vi havde også købt en masse til vores bryllup, både den med hindbær, den med fersken og den neutrale :thumbup:

[quote=Ribemis;187075]Uha de røde Sommersby er ikke til at holde sig fra :fløjte::fløjte:

hilsen Sanne[/quote]
Hvad smag er de med ? Jeg har kun smagt de grønne…og dem kunne jeg nu også blive forfalden til :slight_smile:

[quote=Ribemis;187075]Uha de røde Sommersby er ikke til at holde sig fra :fløjte::fløjte:

hilsen Sanne[/quote]

Rød Sommersby?

Findes der ikke kun æble og pære?

[quote=DK Thomani;187077]Det smager bare sååååååååååå godt, jeg elsker Verdi :savle:

Vi havde også købt en masse til vores bryllup, både den med hindbær, den med fersken og den neutrale :thumbup:[/quote]

Åh ja den med fersken smager også dejlig…total frisk og syrlig.

Jeg er ret glad for dem med æble :savle:

Jep , det er rigtig god , men jeg kan nu aller bedst lide den med fersken :thumbup:

Måske vi skulle holde et “sprut” smagningskomsammen :ups:

Uhm… Moscato D’asti er altså heller ikke at kimse af! :savle:

orv så kommer jeg.
Jeg kan byde på baileys og absinth, virkelig to drikke i hver sin ende af scalaen

Billeder billeder…vi skal vide hvad der skal i indkøbsvognen :fløjte:

[quote=Heidi;187111]orv så kommer jeg.
Jeg kan byde på baileys og absinth, virkelig to drikke i hver sin ende af scalaen[/quote]

Har kun hørt det i en sang…hvad er det nu for en størrelse?

Denne kan fås i Super Brugsen for ca. 60,-, men de fåes i mange mange udgaver og prisklasser og de fleste er faktisk udemærkede :ok: Man skal bare ikke gå fra en asti til alm. vin… :tihi:

Det er noget lidt stærkt noget der har en lidt pernod-lakrids agtig smag.

Jeg tror det er L.O.C. der synger om det.
Jeg har lige været i budapest hvor de gør det meget i absinth og blandet som coctails på mange forkellige måder, virkelig interessant

En gift!! -what Ej, der er riigtig meget alkohol i. Så hvis man ikke kan styre sig, så bliver man godt syg af det…

Ja det er lidt stærkt, det ligger mellem 60 og 85%, men man behøver jo ikke købe den stærke af dem.

Absinth er pernod agtig og var faktisk taget af markedet i en del år da det kunne føre til blindhed.

Nu er den modificeret så det ikke gør sig gældende mere.

Den smager af lakrids på lige fod med Pernod, Richard og andre lignende produkter som er meget populær her i Frankrig.