Jeg har været her et stykke tid

-men er kommet lidt bagud. Har jo også andre gøremål:-))
Jeg opdrætter abyssiniere, det er de her hurtigløbende pumalignede katte, bare meget sødere og pænere:-)
Jeg started for 20 år siden med en bastard, en halvaby. Aldrig i mit liv havde jeg forestillet at en kat kunne være så spændede et bekendtskab. Jeg var solgt og har været det siden.
Jeg tøffede rundt i abyverdenen, hos opdættere og på udstillinger, laved klubblad osv. i 5 år før jeg fik min første avlskat.
Jeg har i mange år været redaktør på aby-tidende, har skrevet Kattens Grønne Blad, som alle, trods copyright, elsker at kopiere fra. Jeg har været medredaktør på kattemagasinet en årgang. Jeg har lavet rigtig meget, men er faldet lidt af på det seneste, ikke helt men lidt:-)
Mine katte, deres trivsel og sundhed, åbenhed og tilfredse killingekøbere er vigtigt for mig.
Jeg går for at ha’ en skarp pen og tunge, pladder, det er ingenting mod hvad det var i mine unge dage:-)

-velkommen Lis. Du må godtnok have været strid i dine unge dage, når du mener, at det var værre den gang. Hvordan pokker kan du være sådan en stramtante, du må da nogle gange blive helt bange for dig selv -høhø

Spøg til side. Du ved, at jeg holder rigtig meget af dig og din seriøsitet. Du er ét af de mennesker, jeg altid tænker på først, hvis jeg har et vigtigt spørgsmål om katte. Der kommer altid et ærligt svar fra dig - om man så kan lide at høre det eller ej.

Din tørre humor og dit meget bløde hjerte for dine katte og dine killingekøbere er også noget, jeg værdsætter højt hos dig. Endnu engang -velkommen her. Dejligt at du vil være med.

Hej Lis
Også en hilsen fra mig [bigloony] -velkommen

hejsa lis og velkommen til, selvom du så har været her et stk tid, håber du får mange hyggelige stunder her blandt os kattegale

-velkommen Stort velkommen til dig, Lis - Viden kan vi aldrig få for meget af - Så jeg er rigt glad for, at du også er her, din skarpe tunge kan vi da ikke undvære. -høhø

-velkommen Lis, -sorry var sikker på at jeg havde været forbi alle…

Hej Lis -velkommen -velkommen -velkommen

Bedre sent end aldrig -devilangel

Hej Lis…

Og velkommen…

Sorry jeg nok var lidt kort for hovede den anden dag… -rulleøjne -blåblå

Det skal du ikke tænke på, jeg valgte at være i mit diplomatiske hjørne og ikke svare dig. Jeg kan ellers ha’ temmelig hurtige fingre …

Tak til alle for velkomsthilsener

den her er jeg helt enig med Pernille i -velkommen

Dejligt du også fik præsenteret dig Lis.

Et rungende velkommen her til kattegale skal der lyde.

-velkommen -playkitty1 -kitty -tænkekitty -wehu

-neje Annette

velkommen til -ballon

Hej Lis og -velkommen

mange -kramer og -pote dask hele vejen ud af frederikssundsvejen hehe

Hej og velkommen -velkommen

hej og -velkommen