Jeg har været i isolationsfængsel

ja…sådan føles det ihvertfald :fryser:. Tænk søndag middag væltede en kat en kop the ned i mit tastatur…og jeg har ikke kunnet skrive :græde:

Men nu har jeg fået et nyt keyboard…he he så nu er livet godt igen :tihi:

En Birma, en kop the og sæt det ved siden af et tastatur :tihi:

helt ærligt hvor selvforskyldt er det? :p:p:p

dejligt at du er tilbage og at vi igen kan komme ind på Birma.dk:D

Uha, ja det er ikke rart når det sker. Jeg var inde på chatten i aftes og pludselig fik jeg væltet en skål tørkost ned over keyboardet :tihi:

Heldigvis kunne de bare samles op igen :thumbup:

[quote=SineGry;127585]En Birma, en kop the og sæt det ved siden af et tastatur :tihi:

helt ærligt hvor selvforskyldt er det? :p:p:p

dejligt at du er tilbage og at vi igen kan komme ind på Birma.dk:D[/quote]
Ja midt i min pc krise, skulle klubbens hjemmeside jo lige vælge at flytte webhotel igår…og jeg kunne bare ikke have det, så min mand nassede et tastatur til mig på hans job -høhø (jeg troede jo mit gamle ville tørre igen:rip:)

Altså våde sager er ikke godt i tastatur, så er tørkost bedre :tihi:

Godt du har fået et nyt tastatur.

[quote=birtheras;127587]Uha, ja det er ikke rart når det sker. Jeg var inde på chatten i aftes og pludselig fik jeg væltet en skål tørkost ned over keyboardet :tihi:

Heldigvis kunne de bare samles op igen :thumbup:[/quote]
Da jeg skilte mit gamle våde keyboard ad…var det godt nok heller ikke kun the jeg fandt…host host jeg nævner i flæng: Kattehår, franskbrødskrummer, sukkerdrys fra slik…tsk tsk :S

Puha, måske det er sådanne ting der gør min pc ter sig underlig, hele tiden.

Du var heldig, at det ikke var en blærbar … been there-done that [smilie=hate-suicid: … kostede en ny computer :fløjte:

uha det lyder bekendt

velkommen tilbage til “virkelighedens verden” Camilla… håber ikke du led alt for megen nød mens du var afskåret:muhaha:

Pjat med jer, det handler bare om at have det rigtige tastatur:p
Jeg har et Logitech spilletastatur og det har jeg hældt en halv skål ymer med drys og sukker ned i. Min mand tog det fra og skyllede det under vandhanen og lagde det til tørre og to dage efter virkede det igen upåklageligt og det virker stadig.:D:D
Knus Elin

[quote=Misurama;127639]uha det lyder bekendt

velkommen tilbage til “virkelighedens verden” Camilla… håber ikke du led alt for megen nød mens du var afskåret:muhaha:[/quote]

Jeg har jo kunnet læse med…og har kunnet bruge musen, men skrive nixen bixen :ked: Måske har jeg fået et mindre ar på sjælen :tihi:

Det er jeg næsten sikker på du må have fået :tihi:

Dit tastatur har absolute intet med din pc’s opførsel at gøre :wink:

[quote=Leopolds mor;127659]Pjat med jer, det handler bare om at have det rigtige tastatur:p
Jeg har et Logitech spilletastatur og det har jeg hældt en halv skål ymer med drys og sukker ned i. Min mand tog det fra og skyllede det under vandhanen og lagde det til tørre og to dage efter virkede det igen upåklageligt og det virker stadig.:D:D
Knus Elin[/quote]

Ha… Jeg havde et logitech tastatur… Ikke nok med at knapperne teede sig åndsvage konstant (Pludselig skulle man trykke vold hårdt på knapperne) ja så væltede kattene en skål müsli ned i piletasterne samt talknapperne ovre i siden… Ja så var det tastatur færdigt :smiley:

Nej men jeg har en bærbar, jeg aner jo ikke hvordan den ser ud inden i, så måske det kan påvirke…
Nej jeg tror slet ikke det har noget med det at gøre, tror det er en virus eller noget, ved det ikke.
Jeg skal ha’ den formateret, men jeg må ikke gøre noget for min lillebroder, han vil gøre det, og han er ikke nem at få hold i, han har altid travlt.

Jamen velkommen tilbage Camilla :smiley:
Meeeeen at give katten skylden, ej altså, den hopper jeg ikke på -høhø

[quote=PiaH;127682]Nej men jeg har en bærbar, jeg aner jo ikke hvordan den ser ud inden i, så måske det kan påvirke…
Nej jeg tror slet ikke det har noget med det at gøre, tror det er en virus eller noget, ved det ikke.
Jeg skal ha’ den formateret, men jeg må ikke gøre noget for min lillebroder, han vil gøre det, og han er ikke nem at få hold i, han har altid travlt.[/quote]

Vend bærbaren på hovedet så ser du alt det snavs der ligger i dit tastatur :smiley:

Selvom det er en bærbar så påvirker det ikke computeren. Formater skidtet :smiley:

[quote=Denise;127686]Jamen velkommen tilbage Camilla :smiley:
Meeeeen at give katten skylden, ej altså, den hopper jeg ikke på -høhø[/quote]

Påstår du at det slet ikke var the der røg i tastaturet…men i virkeligheden en kæmpe fadbamse ??? :muhaha:

Det er nok ligesom hos os, det er ikke mig der drikker colaerne, det må være kattene. Og det er også dem der spilder kaffe på gulvet og har spist alle lakridserne :smiley:

Jaaaa, ingen grund til at fortælle det pæne forum, at du drikker alle de fadbamser -høhø

nååårh stakkels Camilla det må have været ganske forfærdeligt :ked:
Godt du nu er tilbage og ikke længere isoleret fra os andre -HUG

[quote=Natascha;127688]Vend bærbaren på hovedet så ser du alt det snavs der ligger i dit tastatur :smiley:

Selvom det er en bærbar så påvirker det ikke computeren. Formater skidtet :D[/quote]

Jeg vender den 1 gang om ugen, og jeg prøver at lukke øjnene for det der komme ud :tihi:

Den skal også formateres, når min broder har tid, han slår mig ihjæl hvis jeg gørdet selv.

Jeg ved godt det ikke påviker pc’en, det var ment som en joke :slight_smile: