Jeg har vasket kat idag

Ikke min egen men mine forældres misser :slight_smile:

Hun tog det så fint og fandt sig også i føntørren selvom hun ikke var alt for begejstret.

Sjovt var det da hun skulle tørres på maven, det ville hun ikke men vi indgik så et kompromis…

Hun fik lov til at banke fønen mens jeg tørrede hende, det så virkelig sjovt ud :tihi:

Desværre kunne jeg jo ikke tage billeder samtidig med at jeg arbejdede og forøvrig heller ikke bagefter, jeg havde nemlig glemt mit kamera.

Resultatet var en fin, blød og velduftende misser :slight_smile:

Det var denne lille dame som blev så fin :wehuu:

De er så dejlige efter et bad :slight_smile:

Dejlig bløde og velduftende :slight_smile:

Jeg elsker det :slight_smile:

Dog får de lov til at lufttørre herhjemme da føntørren i hvert fald ikke er noget hit - dog tager vi det værste med et håndklæde inden vi slipper dem løs med deres tunger :stuck_out_tongue: Hvilet der i øvrigt går flere timer med

:wehuu::wehuu:

Sikke da en hårfager dame… lækre farver…

:slight_smile:

Hun er så sød og så kommer hun selv hver dag og forlanger at blive friseret -høhø

Hun miauer indtil min mor fatter at det er børsten/kammen der skal frem og så sætter hun sig til at nyde det i fulde drag :slight_smile:

[quote=birtheras;172395]Hun er så sød og så kommer hun selv hver dag og forlanger at blive friseret -høhø

Hun miauer indtil min mor fatter at det er børsten/kammen der skal frem og så sætter hun sig til at nyde det i fulde drag :)[/quote]

:wehuu:

Hva’ hedder hende ???

Nååå hun er også bare SÅ dejlig Birthe :wehuu:

Hva’ hedder hende ???[/quote]

På papiret hedder hun Conny Cryangel

MEN min mor kalder hende for Mulle - det kalder hun nemlig alle katte, også mine med undtagelse af Charlie, ham kalder hun Sjarli :tihi:

dejligt indläg Birthe…

:wehuu:

Det er da en rigtig smuk dame :wehuu::wehuu::wehuu:

Lækker lille dame. :slight_smile:

[quote=birtheras;172402]På papiret hedder hun Conny Cryangel

MEN min mor kalder hende for Mulle - det kalder hun nemlig alle katte, også mine med undtagelse af Charlie, ham kalder hun Sjarli :tihi:[/quote]

Hvor er det en sød lille dame og så hedder hun Conny som min datter og bliver kaldt Mulle, som min anden datters kat. Lidt sjovt.
Knus Elin

Hvor er hun skøn, og sikke fin hun er…