Jeg har vundet den suverænt bedste gave

Ja jeg har vundet en super god gave i rafflet i Rødekro. Ja jeg satsede en del lodder på lige nøjagtig den ting, men der var nemlig en mening med galskaben. Her kommer så det generelle om katte. :tihi:

Det er et gratis tandeftersyn på hund/kat hos tanddyreklinikken jeg har vundet, så tanken er at når jeg skal over til NFO specialshow i marts, så tager jeg Elvis med, og så kan han lige blive tjekket så vi kan få af vide hvad det er det drejer sig om i hans mund, og derefter tage stilling til hvad vi skal gøre ved det. :yah: :yah:

Til lykke…

Kære Kia…

Har I lyst til at overnatte hos os til marts er I hjertelig velkommen. :slight_smile:
Kram fra Mona

[quote=Mona Jensen;304502]Kære Kia…

Har I lyst til at overnatte hos os til marts er I hjertelig velkommen. :slight_smile:
Kram fra Mona[/quote]

tusind tusind tak Mona for det dejlige tilbud, men jeg har fået lov at låne mine forældres campingvogn som så placeres tæt ved udstillingen. :slight_smile:

I marts?? Brrrrr…:fryser: Jeg tror nok, at jeg ville foretrække en varm seng i stedet for. Jeg har forsøgt mig med at ligge i campingvogn i september - det var ikke nogen succes, og marts må være værre…

mvh. tina

Campingvogn i marts er ikke slemt, der er jo varme i den. Vi har vintercamperet i vores gamle campingvogn i høj sne og frostvejr, og det eneste som var koldt, var når jeg skulle ud i vinterforteltet og ryge.

Nåh, så er jeg mere rolig :slight_smile: Den, jeg lå i, var uden varme, så det gør helt klart en kæmpestor forskel. Så vil jeg da bare nøjes med at ønske dig en god camping-tur og tillykke med den fede præmie :slight_smile:

mvh. tina

Tillykke med gevinsten - du talte da godt nok noget om, at du havde fået garanti for gevinst i rafflet. Så var det åbenbart sandt :tihi:

Ikke om lørdagen da, hende der solgte dem til mig var der ikke meget held ved. :tihi:

Men søndag ville jeg bare vinde den der, så jeg købte for 200kr, og slæbte 5 fede gaver hjem :thumbup: Men den allerbedste er altså at Elvis kan komme en tur over til tanddyreklinikken, for vi står i et afsindigt dilemma med hvad der ville være den bedste løsning for både ham og vores pengepung.
Behandling på behandling som Dixie var igennem uden nogen som helst virkning, vil jeg altså ikke udsætte ham for.