Jeg hedder Anne-Lykke

Jeg kan se her er flere navne, som jeg kender fra andre katte-forums, men også mange jeg ikke kender. Så i må hellere høre lidt om mig.
Jeg hedder som sagt Anne-Lykke og bor på Amager. Jeg er født på landet, og har været omgivet af dyr fra den dag jeg slog øjnene op. Selvom jeg elsker alle dyr, er katten nok mit yndlingsdyr. Jeg har to af slagsen. Emil på 1 år, som er sort Maine Coon, og Tjalfe på 3 år, som er hvid med sort og Norsk Skovkat. Udover de to gutter har jeg to undulater. En blå og en grøn.

Jeg måtte for flere år siden gå ud af arbejdsmarkedet p.gr.a. skavanker med helbredet, men det fik mig til at komme igang med en masse andre ting. Jeg arbejder som studievært på en lokalradio hver mandag. Jeg er meget ofte med i film, serier, reklamer o.s.v. som statist eller skuespiller. Jeg prøver at forbedre mine engelsk og spanskkundskaber ved at gå på skole, og laver en masse motion p.gr.a. helbredet. Jo, så skriver jeg også festsange ind imellem. Noget jeg har gjort siden jeg var stor pige.

Vil i vide mere så spør’ løs…

P.S. Jeg har nu endelig fået lagt billeder ind af dem i går søndag, håber i har lyst til at se dem.

Hej Anne-Lykke og -velkommen

-velkommen :smiley:

Hej
Også velkommen fra mig :smiley: -velkommen

hej -velkommen

Håber du vil nyde os kattegale, og bidrage med en masse positive debatter kommentarer og gode billeder -waytohot

-velkommen Anne-Lykke, jeg håber at du kommer til at hygge dig rigtig meget herinde :smiley: og spam du bare løs -høhø vi elsker nemlig billeder herinde… :smiley:

-velkommen også velkommen til dig her fra mig [bigloony]

-velkommen
Dejligt at se dig herinde også! Jeg glæder mig til mange billeder af dine smukke drenge! [smilie=hate-smile.gif]

Hejsa og -velkommen . . . . . det lyder smadder spændende med lokalradio og alt det andet medie-halløj. . . .

-velkommen Jeg håber at du vil får mange hyggelige timer her inde

Velkommen :smiley:

-velkommen

Hej

Også -velkommen fra mig :smiley:

Hej og velkommen -velkommen

hey there :slight_smile: og stort -velkommen til dig - omend lidt forsinket… bedre sent end aldrig… -hop

håber du bliver rigtig glad for at være herinde !! og får mange smil og megen latter ud af alle de sjove tråde :smiley:

-pote Knus og sommerkram fra
Miss T

Hej Anne-Lykke

Velkommen til KatteGale.dk

Jeg håber du bliver glad for at være her og jeg ser frem til at se dig i trådene.

Vh Annette

Velkommen til.

Siger Dorte og alle nussemisserne.