Jeg kan ikke rette i emne

Jeg kan ikke få lov til at rette i min tråd om mine andre dyr…

Når jeg prøver får jeg denne frem:

Kan man ikke rette sit eget emne mere end 2 gange?

Jeg vil gerne kunne tilføje eller slette dyr på listen nemlig :slight_smile:

Jeg tagger lige @Lykke og @RuneS, og @Eva_K og @galath, måske nogen af dem kan svare på det? :slight_smile:

1 Synes om

Jeg mener kun man har 5 minutter eller sådan noget til at rette i indlæg :gruble:

Altså første retning var da jeg skrev deres fødselsdage, mener det var dagen efter jeg gjorde det

Der er kun et vist tidsrum/antal gange. Husker ikke det præcise, da jeg som administrator ikke længere er underlagt den begrænsning :smil:

1 Synes om

Så vidt jeg kan se, er tiden, hvor man stadig kan få lov at rette, sat til 43200 minutter. Umiddelbart kan det virke en anelse tilfældigt, men regner man det om, er det 30 dage. Om det har været sådan fra systemets side, eller vi har rettet det, kan jeg ikke huske. Det virker som lang tid.

Men altså - hvis dit indlæg er mere end 43200 minutter gammelt :hoho: - kan du ikke rette i det.

3 Synes om

Øv, havde regnet med jeg kunne opdatere i det, når der skete noget nyt på dyre-fronten :smiley:

Tak for svar :slight_smile:

Du må lave et nyt indlæg i stedet. Det tror jeg nu også, du får mest ud af. Folk opdager næppe, at der bliver rettet i det første indlæg efter mere end 30 dage.

3 Synes om

Helt enig. Jeg ville næppe opdage hvis startindlægget er rettet, man går jo ikke en hel tråd igennem hver gang man kikker i den. :slight_smile:

2 Synes om