Jeg kan mærke den sparker!

:wehu: :wehuu: :hjerte: :hjertehop: :yatta: - :bebe: - :venter:

Nå men, det var det jeg ville sige … hej :slight_smile:

Ps. hun har muligvis 2 derinde, synes der er en lillebitte bule på hver side af hende!!! :kryds:

Så kan der vist ikke være tvivl om at nu er der små poter på vej i casa Camisha :wehu:

Årh, hvor godt Camilla :smiley:

Hvornår har hun termin?

Woohoo! Baby-babyer! :wehu:

Men jeg tænker på, om ikke du og Vivi burde ekskluderes fra logen :? :tihi:

Nuiiiiiii :wehu::wehu::wehu::wehu:

Jeg forstår din glæde og :kryds: for, at der er to, så de kan lege babylege med hinanden de første uger :slight_smile:

Ihh hvor skønt, jeg håber sådan for dig, at der gemmer sig 2 eller 3 inde i mavsen. :juhu:

[QUOTE=holymoly;834337]Woohoo! Baby-babyer! :wehu:

Men jeg tænker på, om ikke du og Vivi burde ekskluderes fra logen :? :tihi:[/QUOTE]
STORT - tillykke.

Jo, man kan kun være med i logen hvis man er ex-opdrætter/kastrat opdrætter.

Er det abyer eller mesere, der ventes?

Uhh hvor spændende. Jeg håber på 3 stks killinger som kan ligge og putte og lege med hinanden :slight_smile:

[QUOTE=DK Thomani;834333]Årh, hvor godt Camilla :smiley:

Hvornår har hun termin?[/QUOTE]

Hun har dag 63 fra første parring den 25. april - men så går der nok et par dage mere … jeg håber hun venter til den 27. :slight_smile:

Ellers har du da rigeligt med fødselshjælpere i huset den 25. :wink:

[QUOTE=holymoly;834337]Woohoo! Baby-babyer! :wehu:

Men jeg tænker på, om ikke du og Vivi burde ekskluderes fra logen :? :tihi:[/QUOTE]

Jep, Baby-babyer - det må blive de cuteste ever :hjerte:

  • og hov hov, mrs. Holy … jeg husker tydeligt logemøder med killingenus hos dig! :inlove: - nu er det pay back time :muhaha:

Burmesere :slight_smile: Alle mine aby’er er neutraliserede, så det bal er forbi (har bare ikke lavet nyt banner …)

Ja, og det kan være der bliver brug for dem - førstegangsfødende og ‘gammel’ … gud, håber ikke jeg har fået lagt en generalforsamling den 25., nu bliver jeg helt i tvivl! :uha: Nå, det må jeg vist lige checke op på i morgen!!!