Jeg opgiver

Hej Alle i dejlige katte derude :pote:

Jeg vil gerne høre om i også har dette problem :

Slaven vandrer ud i køkkenet, laver popcorn , jeg miaver for jeg vil også have guf så…

men tror i gud’hjælpe’mig ikke at hun bare deler en gufstang mellem mig og lillebror? :uha:

Altså jeg vil jo have en for mig selv, helst flere … :ked:

Jeg tror at jeg vil straffe hende med at lave racerløb med lillebror i aften, når hun skal sove :rock:

for så kan hun lære det … :argh:

:pote: Futte, en meget opgivende kat pt:dokdok:

Min madmor er ligeså åndsvag… Hun gik ud og åbnede køleskabet efter noget mælk… og jeg VED der er rejer derinde. Hvad fik jeg… en tør strimmel okselever. Det er ikke guf for en siam.
Hilsen Sugieh :slight_smile:

[QUOTE=DK Sugieh;562675]Min madmor er ligeså åndsvag… Hun gik ud og åbnede køleskabet efter noget mælk… og jeg VED der er rejer derinde. Hvad fik jeg… en tør strimmel okselever. Det er ikke guf for en siam.
Hilsen Sugieh :)[/QUOTE]

Altså, jeg ved også der er guf i køleskabet, men jeg vil have de gufstænger, hun har købt i netto , eller bare en skefuld lux …

Jeg sulter jo her …

:pote: Futte, som IHVERTFALD ikke er buttet i følge ham selv.

Åbenbart et almindeligt problem:mad:

Katte-Foren Eder-Til kamp mod slaverne:ups:

Her startede dagen ellers godt,med masser af rejer til morgenmad:uha:

Men så har det godt nok været sløjt resten af dagen:yikes:

Den eneste der får noget at spise er hende den tykke-noget med at der er killinger på vej:S
Vil det sige at jeg snart ikke længere er den nuttedeste:bebe::thumbdown:

Nå det hjalp,nu får vi en guf-stang

Hilsen Captain Morgan

Her er det ogå skidt…

Hun kan da sagtens stå og lave lækker mad til sig selv, men at dele…
Narhj det gider hun sku ikke

Vi har ingen gang fået guffere i dag, kun vores LUX til morgenmad, som vi altid får
Hun har bare at servere noget mere end LUX til natmaden…

Ellers får hun bare slet ikke lov til at sove

Ares og co.

Hvor er det bare synd for jer
Vi får Lux både morgen og aften og vi får altid en bid af madmors mad (ellers tager vi selv).
Hun vil også give os guf, men vi gider det ikke altid, så det smider vi ned til “skraldebøtten”, som vi kalder vores hund.

Medfølende tanker fra Mega-misserne.

Øj hvor jeg føler med jer …

Her er vi dog rigtig kræsene … - Guffer det gider vi ikke - Aner ikke hvad det er for en opfindelse :S
Her har vi fået noget nyt mad i dag porta 21 - Vi synes det er noget mærkeligt, men vi spiser det da, så er vores ejer nemlig glad, for der er kommet rigtig mange dåser hjem i dag - og tænk hvis vi ikke får andet mad :S Øj altså …

Vi har fået vådfoder 3 gange i dag - Og hvis vi har spist op, inden vores slave sover, får vi nok os til natten :smiley: Bare det er det vi elsker - :smiley:

Hilsen Birma drengene Quinci og Sika :pote:

Så har mor været sød ved os

Ved siden af vores Lux her til aften har mor blandet noget mælk op til os, egentlig kun til Toulouse,
men vi snuppede alle sammen noget af det…

Og så huggede vi da også lige nogle af mors popcorn

Ares og Co.

Nøj hvor er i heldige :S
Jeg bliver altid snydt :frowning:

Futte bliver nemlig sur, hvis jeg vil spise med … :S

men nu er mor begyndt at dele maden , så vi begge får noget… :rock:

men jeg kan altså ikke lide det der lux, når det er i gele eller pate, kan man få det i sovs? :doh:

for så skal hun lige have det af vide! :lys-ide:

:pote: Aslan

Her er slaverne lige så dumme. Bare fordi Mille ikke lige gider oksekød så kan jeg lige så godt spise hendes del og så bliver jeg spist af med hvad der svarer til en slaves tommelfingernegls okskød :mad:
Og selvom jeg gang på gang prøver at vise dem vej ud til vådfoderet så kan de altså ikke finde ud af at det er det jeg vil have selvom jeg viser dem hvor det står.

Det er altså ikek nemt at have slaver i dag :thumbdown:

[QUOTE=Lykke86;562776]Nøj hvor er i heldige :S
Jeg bliver altid snydt :frowning:

Futte bliver nemlig sur, hvis jeg vil spise med … :S
Han er sikkert dødforkælet … og grådig også, ham Futte :muhaha:

men nu er mor begyndt at dele maden , så vi begge får noget… :rock:
Det var så sandelig også på tide, hun fandt ud af det :dokdok:
Sig, hun skal stille jeres skåle langt fra hinanden, så du kan nå at spise, inden Futte kommer stæsende for at se, om det du får, er bedre end hans.

men jeg kan altså ikke lide det der lux, når det er i gele eller pate, kan man få det i sovs? :doh:
Det kan man godt - sig til din madmor, at det står på dåsen!
for så skal hun lige have det af vide! :lys-ide:

:pote: Aslan[/QUOTE]
Lige et godt råd lille Aslan:
Sug kinderne ind, træk maven op, træk vejret hurtigt og læg dig stille hen i et hjørne.
Så bliver hun dybt bekymret for dig og begynder at kræse op for dig, uden Futte får noget :muhaha:

[QUOTE=Nobleman;562781]Her er slaverne lige så dumme. Bare fordi Mille ikke lige gider oksekød så kan jeg lige så godt spise hendes del og så bliver jeg spist af med hvad der svarer til en slaves tommelfingernegls okskød :mad:
Og selvom jeg gang på gang prøver at vise dem vej ud til vådfoderet så kan de altså ikke finde ud af at det er det jeg vil have selvom jeg viser dem hvor det står.

Det er altså ikek nemt at have slaver i dag :thumbdown:[/QUOTE]
Følg det råd, Aslan lige har fået og fortæl så din madmor, at du har meget bedre af vådfoder end alt det andet, hun prøver at spise dig af med.

øv jeg er lukket inde i soveværelset…og har kun min far at sove med pt…min mor sover nemlig inde i stuen hos alle de andre, så de ikke føler sig snydt…men hvad med mig…jeg føler mig snydt, NÅ…min missekone står udenfor døren og vil ind til mig…og hun dufter himelsk pt…men min mor siger jeg har været der, så meget at jeg har givet min missekone et stort sår i nakken…ja og…jeg vil UDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
godt nok har jeg alt hvad <3 kan begære af mad og sådan…men jeg er sikker på at det FP 21 de andre får er meget bedre end det jeg får…
Så kære lille missekone…gå nu ud af løb, så vi igen kan blive een stor familie og jeg kan sove hos min menneskemor
hilsen stakkels mig
Tango

Der var både chili og hvidløg i slavernes rester i går. Ubetænksomt og hensynsløst! :S
Snehvide & Milly

Det har været en hård og slidsom kamp, men jeg er så småt ved at vinde den. Mit menneske er efterhånden ved at forstå, at det bare ikke nytter noget at forsøge at spise mig af med underlødige produkter som Bozita eller FP21. Det skal være LUX, og det skal være LUX i gelé. (Jeg har prøvet paté, adr-badr-sprut-hvæs :brækkesig: - jeg tror ikke, det findes med sovs, for det ville jeg muligvis lige kunne acceptere i en snæver vending).

Det er nu længe siden, mennesket sidst har forsøgte at give mig andet end LUX. Jeg ved godt, der stadig står noget Bozita og noget FP21 i skabet - men det kan Cinnamon få så. Hun er ikke helt så nøjeregnende med, hvad hun putter i hovedet. Selv om - jeg tror nok, hun gerne ville opdrage mennesket til at lade hende leve af tørfoder, men Cinnamon er ikke så øvet i at gå i spisevægrings-mode som jeg. Det kræver en vis stædighed.

Guf går vi til gengæld ikke så højt op i. Vi sætter pris på et par Whiskas Temptations ind imellem, men ellers vil vi faktisk lige så gerne have lidt af vores tørfoder.

Potedask og hemmeligt håndtegn fra Magic
:pote::pote:

:fløde::fløde:

Jeg føler med jer - men jeg kan ikke klage over kosten eller gufferne her i huset.

Min mor er blevet opdraget for længst, så jeg får KUN det hun ved jeg kan lide…

:tænkekitty::tænkekitty:

Mjauow fra Silke-pigen

Jeg føler med jer - men jeg kan ikke klage over kosten eller gufferne her i huset.

Min mor er blevet opdraget for længst, så jeg får KUN det hun ved jeg kan lide…

:tænkekitty::tænkekitty:

Mjauow fra Silke-pigen[/QUOTE]

de kan bare lære at silke-pigerne har magten :thumbup:

her er madmor også opdraget…

hun forsøger dog at vifte mig om næsen med nogle underlige gule dunede selvdøde dyr og siger med indsmigerende stemme “lækre kyller”, men jeg har luret hende - rigtig kattemad er skåret i firkantede mundrette stykker.

det er kun günther - det fjols :dokdok: der synes de der kyller er lækre - i går fik jeg laks da jeg rynkede på min lille fine silkenæse af de der underlige dyr hun kalder mad…

[QUOTE=Bodil;562850]de kan bare lære at silke-pigerne har magten :thumbup:

her er madmor også opdraget…

hun forsøger dog at vifte mig om næsen med nogle underlige gule dunede selvdøde dyr og siger med indsmigerende stemme “lækre kyller”, men jeg har luret hende - rigtig kattemad er skåret i firkantede mundrette stykker.

det er kun günther - det fjols :dokdok: der synes de der kyller er lækre - i går fik jeg laks da jeg rynkede på min lille fine silkenæse af de der underlige dyr hun kalder mad…[/QUOTE]

:rock::rock::rock:

Ja, vi Silke-piger - vi styrer med håndfast pote… så kan de lære det, kan de - de der menneskedyr, og alle deres gode ideer :cool:

Jeg må alligevel tage hatten af for Cinnamon. Hun er vist langt mere udspekuleret, end jeg havde forestillet mig. I morges havde hun sørget for bløde ud over det hele ude i entréen, og så endte det sandelig med, at mennesket gav hende en portion tørfoder, fordi hun ikke spiste sin LUX til morgen. “Lille Cinnamon, skal du ikke have noget at spise? Du er vel ikke blevet syg af at bløde? Hvad nu hvis du får lidt tørfoder i stedet.” :klappekat:

1-0 til dig, Cinnamon :storrespekt:

Storebror Magic (der måske alligevel kan lære lidt :gruble:)

Her får jeg kun lækker mad… :savle:

Min madmor har forlængst indset at jeg stort set er alt ædne, men hvis jeg alligevel en dag ikke har lyst til det hun har hælt op, så skraber jeg bare rundt om skålen, mens jeg ser meget bedende op på hende… Hvis det ikke virker, så miaver jeg højt og længe… Så får hun så ondt af mig, at hun smider det i skålen ud, og finder noget der er endnu mere lækkert… :thumbup:

Det bedste er nu når hun spiser youghurt eller smøreost… Så sætter jeg mig pænt ved siden af hende i sofaen, og lægger min ene forpote på hendes arm… Så får jeg alt det jeg kan spise, for hun synes det er så sødt når jeg gør det… :wehuu:

Min madmor er den bedste i hele verden… :hjerte:

Hilsen Oliver :pote: