Jeg skal have ny mobil :(

Ja som overskriften siger, så står den meget snart på ny tlf til mig.

Jeg er IKKE til se tastaturløse tlf, men der finsts stort set ikke andet :frowning:
Jeg vil have en SE, så valget falder nok på den her.

Er der nogle herinde der har den, og vil fortælle godt og skidt om den :slight_smile:

[QUOTE=DK Sugieh;910493]Ja som overskriften siger, så står den meget snart på ny tlf til mig.

Jeg er IKKE til se tastaturløse tlf, men der finsts stort set ikke andet :frowning:
Jeg vil have en SE, så valget falder nok på den her.

Er der nogle herinde der har den, og vil fortælle godt og skidt om den :)[/QUOTE]

Din stakkel :kram:

Jeg har lige måtte udskifte min old gamle sony ericson med tastatur med en smartphone. Den nye er lige kommet idag, så det er en sørgelig afsked med min antikvitet.

Jeg kender desværre ikke den du linker til. Jeg har valgt en Samung Galaxy II, så jeg håber den lever op til sin forgænger.

Jeg har i årevis følt mig som det sidste menneske på Jorden uden en smartphone. Indtil jeg altså brød sammen og købte en for et halvt års tid siden. Og nu BEGRIBER jeg ikke hvorfor jeg ikke gjorde det for LÆNGE siden!

Nøj det er rart. Og det tastaturløse bli’r utrolig hurtigt utroligt selvfølgeligt :slight_smile:

Jeg kender ikke den SE du linker til, men det er et ok kamera der er i den. Hvis det er Sony mere end Ericsson du brænder for, så er der også den første rene Sony-telefon, den fortryder jeg i al fald at jeg ikke ventede på, den har LÆKRE specifikationer.

Jeg har en LG Prada. Det var den der var “Den Nye” da vi sku’ ha’ prakket telefoner på :wink:

Ellers ville jeg nok anbefale Samsung Galaxy, enten II’eren eller den nye III’er. Alex har II’eren og har aldrig være så glad for en telefon som for den. At hun så nu hellere vil ha’ III’eren… well…

[QUOTE=DK Sugieh;910493]Ja som overskriften siger, så står den meget snart på ny tlf til mig.

Jeg er IKKE til se tastaturløse tlf, men der finsts stort set ikke andet :frowning:
Jeg vil have en SE, så valget falder nok på den her.

Er der nogle herinde der har den, og vil fortælle godt og skidt om den :)[/QUOTE]

Jeg havde en SE Xperia X10 - en af de første Xperia’er. Fin telefon, som manden nu har arvet, da jeg fik min HTC. Jeg kan klart anbefale SE’erne - det er nogle super telefoner :slight_smile:

Jeg har lige netop den, du linker til :slight_smile:

Jeg er mega glad for den og den tager nogle gode billede udendørs - Kameraet er dog knap så godt indendørs i halvmørke (men det er vist et problem for de fleste mobil kameraer)

Bare spørg hvis du vil vide mere :slight_smile:

Jeg kan varmt anbefale SE - Jeg har haft det mærke i mange år, har dog været forbi et par andre mærker, men vender altid tilbage til SE :slight_smile:

Jeg er også til SE mobiler ! … har en SE Xperia ray den er lidt længre end den du omtaler, men den er jeg rigtig glad for den og man lærer hurtigt at bruge den når man først kommer i gang, havde også en “gammel” trykknaps telefon før, men nu fortryder jeg at jeg ikke skiftede noget før …

Har også en Xperia Ray og er rigtig godt tilfreds med den. Og den er jo trods alt ikke rigtig tastaturløs. Der er bare ikke et fysisk tastatur på den. Men det har jeg nu ikke oplevet som et problem. Tværtimod. Når man først lige vænner sig til touch-skærmen, er det meget nemmere.

Jeg har en Arc (uden s) og den er jeg virkelig glad for. Kameraet er okay, jeg har taget nogle udmærkede billeder med den. Jeg synes den er nem at finde ud af og har ingen problemer haft med den, udover lidt “personlighed” efter 3. tab på asfalt. Den skal bare lige genstartes engang imellem, så er den glad :slight_smile:

Sony Ericsson Xperia mini pro (eller noget i den dur) er med et tastatur man lige kan klappe ud under. Kæresten har sådan en…

:slight_smile: Mange tak for input :slight_smile: SE mini pro, har jeg haft i hænderne irl, og den bryder jeg mig ikke helt om. Men jeg har også bestilt den anden i eftermiddag, da min gamle ven igen igen gik ud uden grund… Min tlf skal bare virke!
Så nu glæder jeg mig til den kommer, og håber virkelig at jeg kan bruge det touch-pxx :tihi:

Jeg er slet ikke til tlf med ren touch skærm. Jeg kan ikke undvære fuldt qwerty tastatur. Derfor er min nuværende tlf en BlackBerry med abb hos 3.