Jeg skal på ferie i 10 dage

Glæder mig rigtigt meget :slight_smile:

Men har jo ligesom nogle små venner der ikke skal med, og denne gang har jeg ikke mulighed for at få et familiemedlem til at bo i mit hus.

Så… Jeg vil supergerne have anbefalinger af pensioner i nordjylland.

Har aldrig haft kat i pension før så er total grøn :slight_smile: håber at finde et rigtigt godt sted til dem alle 6

Skal lige tilføje, det er til november, så der er god tid :slight_smile:

Jeg bor i KBH, så ved intet om Nordjylland. Men er der ikke en katte-passer-ordning herinde? Ville synes det var fedt hvis nogen i nærheden af mig kunne se til mine katte når jeg ikke er hjemme og omvendt!

Skulle også lige til at henvise dig til kattepasser-ordningen herinde :slight_smile: Jeg har ganske vist aldrig benyttet mig af den - men jeg synes det er en super god idé. Du finder den på forsiden.

Det vil jeg somend også gerne benytte mig af, hvis det havde været for et par dage, men 10 dage bryder jeg mig ikke om.
Årsag…
Da jeg var indlagt for at få min datter, gik vores daværende kat ud for at lede efter mig og vi så den aldrig igen :frowning: mine katte går jo frit, så jeg vil ikke ricikere specielt Sugieh får den ide.
Derfor, hvis jeg skal have kattesitter er det et must vedkommende kan bo i mit hus. Der er jo noget logistik omkring det, eftersom 99,9 % herinde selv har kat :slight_smile:
Så har valgt omend noget modviligt at sætte dem i pension :slight_smile:

Hvornår skal i afsted…??

Jeg tager afsted engang i november :slight_smile:

Jeg har sendt dig en pb

Ja okay, det besværliggør naturligvis sagen. Håber du finder en god løsning :slight_smile:

Måske slet ikke :wehuu: det ser ud til der findes en løsning alligevel :thumbup:

Kattegale er TOPPEN :rock: :thumbup: :wehu:forklaring følger, hvis det faldet i hak :thumbup:

Er så glad og overrasket jeg er lige ved at tude :tihi:

Dejligt du har fundet ud af det :slight_smile:

Dejligt du har fundet ud af det ja :slight_smile: Jeg ville have foreslået, om ikke de kunne blive hjemme - holdt indendøre, og der så kunne komme en til dem 2 gange dagligt… :slight_smile: De bliver jo også holdt inde på pensionen, tænker jeg…

endnu et lykkeligt eksempel på at kattegales brugere er enorm gode til at hjælpe hinanden.