Jeg skal på killingenus i dag

ØV BØV jeg skal på killingenus i dag -rækkermegatunge he he he. Ej vi skal ud og besøge Vanilla vores kommende lille Birma og hun er fra d 29 april, så hun er lige blevet 4uger suk så de kan ikke blive fri fra os hos opdrætter hehe, vi besøger hende ofte,men heldigvis syntes de der er hyggeligt at få besøg. Vanilla har to søskende, en pige mere og en dreng, samt der er to killinger mere fra d 2 april, så der er dømt kæl for alle pengene. Ville lige dele det med jer, da vi glæder os helt vildt -kattedans [cat01.gif] [3d-cat–playing.gif] -hop

Uhhh hvor kan jeg godt forstå, at I glæder jeg helt vildt. Vi besøgte også Rumle og alle de andre killinger rigtig mange gange og det er bare SÅ dejligt med killingerne … og også de voksne katte hos andre kattemennesker -forelsket

Nemlig, og killingen kommer til at kende en lidt inden den brat tages fra dens mor, og flyttes til det her fremmede sted -ked

hehe kender det…

vi besøgte også Ramses og Sethi lige så mange gange opdrætter på nogen måde havde tid fra de var 3 uger… 100 km hver vej men vi kunne slet ikke lade være…

Det var bare så dejligt