Jeg skal strammes op :-)

Luk munden op og lad dit hovede falde bagover så langt som muligt.
Bid så tænderne sammen et par gange, mens du presser underkæben lidt frem.
Kan du mærke, hvor det strammer? :slight_smile:

Gør det flere gange om dagen - Det skulle hjælpe!

Også mavemusklerne kan strammes op.
Gør dig for vane - mens du vasker op, venter på bussen og lign. - at suge mellemgulvet og maven ind, altså noget nær at få din navle til at ramme rygraden. Hold den derinde og gentag et par gange.

[quote=Mega;449601]Luk munden op og lad dit hovede falde bagover så langt som muligt.
Bid så tænderne sammen et par gange, mens du presser underkæben lidt frem.
Kan du mærke, hvor det strammer? :slight_smile:

Gør det flere gange om dagen - Det skulle hjælpe!

Også mavemusklerne kan strammes op.
Gør dig for vane - mens du vasker op, venter på bussen og lign. - at suge mellemgulvet og maven ind, altså noget nær at få din navle til at ramme rygraden. Hold den derinde og gentag et par gange.[/quote]

Tusind tak Hanne, jeg har lige lavet øvelsen med hovedet, og hold op hvor det strammer, så jeg tror dælme du har ret …Men kors hvor ser man dum ud når man gør det, nu står du vel ikke udenfor vinduet og smugkikker …Nåhhhh nej, jeg bor på 2. sal :-)). Og så må jeg ellers til at træne i at få navlen flyttet om på ryggen :tihi:

Ja jeg kan godt tilslutte mig Clarins og brugte deres cremer i mange år.
Men ellers er jeg begyndt på Bioterms - Age Fitness Power. Bruger dagcremen og natcremen og øjencremen. Kan klart anbefale den :slight_smile:

Web-cam?

[quote=Alice;449568]53 kilo !!! …Wauuuw Winnie, det er dælme flot, mit er jo kun ‘småting’ ved siden af din præsentation, jeg er vildt imponeret :slight_smile:

De sidste kilo er svære at komme af med …Jeg lider allerede lidt under at mit fedt ikke forsvinder i samme tempo mere - Men vi holder ud, ikk’ ? :-)[/quote]

Jo Alice, selvfølgelig holder vi ud :slight_smile:
Nu er vi nået så langt, så skal vi os ha det sidste med uanset hvor lang tid det tager :yah: