Jeg skal strammes op :-)

Efter foreløblig godt 20 kilos vægttab, er mine flotte store hankattekinder skrumpet ind, og jeg føler mig nu nedgraderet til en med kalkunhals/kinder.

Nu er jeg jo ikke en vårunge længere, og derfor blevet lidt slappere i betrækket …Findes der slet ikke en form for creme som kan hjælpe med at stramme lidt op ?

[quote=Alice;449520]Efter foreløblig godt 20 kilos vægttab, er mine flotte store hankattekinder skrumpet ind, og jeg føler mig nu nedgraderet til en med kalkunhals/kinder.

Nu er jeg jo ikke en vårunge længere, og derfor blevet lidt slappere i betrækket …Findes der slet ikke en form for creme som kan hjælpe med at stramme lidt op ?[/quote]

Kig på motionsafd. herinde.
Måske er der råd at hente…-what

Kære Alice.

Om der findes et reelt alternativ til kirurgi til afhjælpning af kalkunhals/-kinder, er jeg ikke sikker på.
MEN stort tillykke med dit fornemme vægttab, det kræver disciplin.

[quote=Mona Jensen;449523]Kig på motionsafd. herinde.
Måske er der råd at hente…-what[/quote]

Jamen nu dyrker jeg jo ikke motion Mona, og forventer heller ikke at starte på det, da det liv jeg lever nu gerne skal holdes resten af livet, og jeg kan altså ikke se mig selv springe rundt i trikot om 20 år :-)…Så jeg nøjes med en rask spadseretur hver dag.

Findes der mon slet ikke en creme som har opstrammende effekt ?

Jeg bruger Nivea med Q10 og det har faktisk en effekt. Jeg kan se forskel på min hud fra før til nu. Jeg vil tro der gik en måneds tid før jeg sådan rigtig kunne se forskel. Det har glattet mine rynker og min hud virker mere “fast”

[quote=Jane K;449527]Kære Alice.

Om der findes et reelt alternativ til kirurgi til afhjælpning af kalkunhals/-kinder, er jeg ikke sikker på.
MEN stort tillykke med dit fornemme vægttab, det kræver disciplin.[/quote]

Det er jo kniven jeg gerne vil undgå …At maven hænger lidt kan man kamuflere men de dersens kalkunkinder er svært at gøre usynlige :slight_smile: …Men du har sikkert ret, der er nok ikke meget at gøre ved det - bortset fra at håbe at tiden kan afhjælpe det lidt. Det er gået relativ stærkt med at tabe mig, huden har sikkert ingen mulighed haft for at følge med ?

Tak for lykønskningen :slight_smile: …Jeg mangler stadig 12 - 13 kilo, og det går dælme langsommere nu, men jeg er stædig som bare pokker, så jeg skal nok nå i mål :slight_smile:

Nej hvor dejlig …Tusind tak, det vil jeg straks købe, det er sjældent man går fejl af Nivea, jeg var slet ikke klar over at de havde en med Q10 :slight_smile:

Alice, hvor er det super flot og sejt med det resultat du allerede har opnået. Jeg er sikker på du også taber de sidste kilo du ønsker.

Jeg selv har i løbet af det sidste år tabt 53 kilo, og mangler nu de sidste 8 kilo, og de er svære.

Du har viljen, og det er godt det sidste ikke går så hurtigt. For det er her du risikerer at tabe muskelmasse. Held og lykke med det sidste.

Har desværre ingen råd med creme eller opstrammende midler :slight_smile:

Jeg har gået på kosmetolog skole og kan fortælle at der ikke findes noget der som sådan strammer op (bortset fra kniven). Det som rynke/opstrammende cremer gør er at de fugter rigtig meget og tilføre en masse gode stoffer til huden, hvilket får hun til at føles mere fast og blød. Så det eneste man kan gøre mod slap hun er fugt, fugt og mere fugt :slight_smile: Gerne en creme af et godt anerkendt mærke, for der ER forskel på kvalitet. Jeg kan anbefale Clarins’ produkter, både til krop og ansigt. Virkelig gode produkter!!

[quote=Winnie Nielsen;449560]Alice, hvor er det super flot og sejt med det resultat du allerede har opnået. Jeg er sikker på du også taber de sidste kilo du ønsker.

Jeg selv har i løbet af det sidste år tabt 53 kilo, og mangler nu de sidste 8 kilo, og de er svære.

Du har viljen, og det er godt det sidste ikke går så hurtigt. For det er her du risikerer at tabe muskelmasse. Held og lykke med det sidste.

Har desværre ingen råd med creme eller opstrammende midler :)[/quote]

53 kilo !!! …Wauuuw Winnie, det er dælme flot, mit er jo kun ‘småting’ ved siden af din præsentation, jeg er vildt imponeret :slight_smile:

De sidste kilo er svære at komme af med …Jeg lider allerede lidt under at mit fedt ikke forsvinder i samme tempo mere - Men vi holder ud, ikk’ ? :slight_smile:

Theresa tusind tak :slight_smile: …Hvor er jeg glad for din anbefaling, og jeg vil straks sætte Clarin’s creme på min ønskeseddel, som den næste ‘gulerod’. Jeg bruger jo det med at belønne mig selv, for hver 5 og 10 kilo jeg smider …Det giver en god motivation, og så får man osse lidt luxus :slight_smile:

Godt at høre Alice. Husk der findes tonsvis af steder i DK som tilbyder glimrende behandlinger til opstramning :slight_smile: Når nu vi snakker luksus :wink:

Kan du anbefale nogle Theresa …Man må godt være lidt god ved sig selv ikk’ ?

Hmm… Jeg må indrømme jeg ikke ka nævne nogen konkrete steder, jeg er mest til spa behandlinger hvilket jeg plejer at få på Nimat(.dk) Jeg har jo endnu ikke haft behov for opstramning. Men jeg ved de er derud :stuck_out_tongue: Der blir trods alt uddannet ca 400 kosmetologer om året :stuck_out_tongue: Så prøv en tur på google :slight_smile:

Jeg føler virkelig at jeg er blevet strammet op idag eller også er det bare maven der er det efter et besøg på Cafe de Paris i Monaco :høhø:

Nøj hvor er jeg mæt :besvimer:

Kalkunkinderne har jeg intet råd imod, min ven men mandler skulle kunne hjælpe på maven, aner ikke hvad pokker det er de går ind og laver, men det skulle virke.

Jeg kan sagtens tabe mig, men det var det den der top mave der ikke rigtig vil forsvinde uanset hvor meget jeg tabte mig og lavede maveøvelser. Da jeg begyndte at spise mandler kunne jeg altså se en forskel på “topmaven”.

Jeg gider ikke dyrke motion og mandler er altså noget sjovere at få maven flad med.

[quote=birtheras;449580]Jeg føler virkelig at jeg er blevet strammet op idag eller også er det bare maven der er det efter et besøg på Cafe de Paris i Monaco :høhø:

Nøj hvor er jeg mæt :besvimer:[/quote]

Glemte du ikke at invitere mig med - For sådan kan det jo osse gøres :slight_smile:

[quote=Mai;449589]Kalkunkinderne har jeg intet råd imod, min ven men mandler skulle kunne hjælpe på maven, aner ikke hvad pokker det er de går ind og laver, men det skulle virke.

Jeg kan sagtens tabe mig, men det var det den der top mave der ikke rigtig vil forsvinde uanset hvor meget jeg tabte mig og lavede maveøvelser. Da jeg begyndte at spise mandler kunne jeg altså se en forskel på “topmaven”.

Jeg gider ikke dyrke motion og mandler er altså noget sjovere at få maven flad med.[/quote]

Der var pistachio i min dessert - tror du at det hjælper :kryds::kryds::kryds:

[quote=Mai;449589]Kalkunkinderne har jeg intet råd imod, min ven men mandler skulle kunne hjælpe på maven, aner ikke hvad pokker det er de går ind og laver, men det skulle virke.

Jeg gider ikke dyrke motion og mandler er altså noget sjovere at få maven flad med.[/quote]

Jeg er faktisk begyndt at spise mandler …Desværre tynger de ret hårdt på de tildelte daglige kcal - Men de smager jo godt, så lidt skal der være plads til - Tak for rådet vense :slight_smile:

Super idé det der med at belønne sig selv :smiley: tak for det råd :tak:
Clarins er et super godt mærke, både til som kosmetik og som make-up.