Jeg syntes nok (Bozita/Mjau)

Bozita og Mjau er altså lavet af de samme, se her:

Kattmat med naturliga råvaror utan onödiga tillsatser | Mjau (se bunden: Lantmännen Doggy AB)

og

http://www.bozita.com/en/Contact/ - som i øvrigt mærker sig med at være svensk.

Jeg syntes altså også, at det dårligt kunne være tilfældigt med så solidt et sammenfald af indpakning og indhold.

Bare sjovt at Bozita er så meget mere præcist deklareret. Det er jo så ikke sikkert, at indholdet er 100% identisk (da Mjau er lidt løst deklareret), men det ser nu ikke ud til at være mærkbart forskelligt.

Det troede jeg da var almindeligt kendt blandt foder"nørder" :slight_smile:

Mjau er supermarkedsvarianten, mens Bozita i Sverige kun sælges hos dyrehandlere. Det er måske derfor, der er en lidt tydeligere indholdsfortegnelse :?

Hvis man ser på det Bozita på dåse, man køber hos Zooplus, ligner indholdet Mjau til forveksling - og ifølge Galliano smager det også ens :slight_smile:

[quote=Temple Bar;433209]Det troede jeg da var almindeligt kendt blandt foder"nørder" :slight_smile:

Mjau er supermarkedsvarianten, mens Bozita i Sverige kun sælges hos dyrehandlere. Det er måske derfor, der er en lidt tydeligere indholdsfortegnelse :?

Hvis man ser på det Bozita på dåse, man køber hos Zooplus, ligner indholdet Mjau til forveksling - og ifølge Galliano smager det også ens :)[/quote]

Se, det var nyt for mig (men jeg er heller ikke nørd):slight_smile:
Jeg troede egt, Mjau og Lux var det samme med forskellig navn på hver sin side af sundet:øhmm: - men det er det måske ikke:?

[quote=dkkorat;433212]Se, det var nyt for mig (men jeg er heller ikke nørd):slight_smile:
Jeg troede egt, Mjau og Lux var det samme med forskellig navn på hver sin side af sundet:øhmm: - men det er det måske ikke:?[/quote]

Nope - Lux er vist et tysk fabrikat (Aldi er jo tysk), hvorimod Mjau er “Svensk husmandskost” :slight_smile: