Jeg ved godt I allesammen er-

• ude i jeres haver for at tage billeder af jeres smukke katte her i det skønne solskinsvejr.

Glæder mig til at se resultaterne i aften. :slight_smile: :klap:

Herhjemme blev det kun til et enkelt af Hey i en hængekøje. :slight_smile:

[QUOTE=Sheer;558659]- ude i jeres haver for at tage billeder af jeres smukke katte her i det skønne solskinsvejr.

Glæder mig til at se resultaterne i aften. :slight_smile: :klap:

[/QUOTE]

Sikke en dejlig kat…og så i sådan en fin hængekøje!!
JEG VIL OGSÅ HAVE ET KRADSETRÆ FRA PETFUN!!!
Fulgte katten med ??:ups:

[QUOTE=Sheer;558659]- ude i jeres haver for at tage billeder af jeres smukke katte her i det skønne solskinsvejr.
Glæder mig til at se resultaterne i aften. :slight_smile: :klap:[/QUOTE]

Vi har været ude at nyde det, men ingen billeder. Haven ser herrens ud på denne årstid. Hvor bliver vintergækkerne dog af? :stuck_out_tongue:

Hey! Hvor ser hun godt ud, den smukke Hey. :smiley:

[QUOTE=FinnFrode;558720]

Hey! Hvor ser hun godt ud, den smukke Hey. :D[/QUOTE]
Takker, men hrm hrmm, på Heys vegne må jeg lige påpege at Hey er en tidligt neutraliseret hankastrat. Skøn som han er, med sine store grønne øjne og milde hvide farver.

Pinligt, pinligt. :ups: Stort undskyld til ham den smukke Hey. :slight_smile:

Han ser ud til at nyde livet :slight_smile: Hvordan går det med vægten?

Den er som sidst, 9 kg er han ikke helt ikke på endnu. Må hellere rette det på hjemmesiden. 8,5 stadig. :slight_smile:

[QUOTE=FinnFrode;558720]Vi har været ude at nyde det, men ingen billeder. Haven ser herrens ud på denne årstid. Hvor bliver vintergækkerne dog af? :stuck_out_tongue:
[/QUOTE]
Vintergækkerne har da været fremme længe?? Jeg tror snart, det er en måned siden, de første tittede frem i haven. Og i dag så vi en hel grøftekant fuld af dem oppe i skoven. :slight_smile:
(men vores have ser bestemt også for rædsomt ud til fotografering - dødt græs over det hele)

Vi fik ikke taget nogen uden for. For Hermie ville stikke af:) Og Sparta ville være for skræmt:)
Så det blev til et par stykker inden for: Uploades imorgen;)

Ham Hey er bare SÅ lækker! :hjerte:
Jeg har godt nok savlet over ham på din hjemmeside, er helt forelsket :inlove:

Hey ER altså bare en lækker kat!!! :slight_smile: