Jeg ved sku ikke helt om hvem jeg er mest sur på

Sidder og læser denne fra TV2 Østjylland

Spørgsmålet må jo også være lade du dine katte rende løst mens du selv er på ferie, ja der er forfærdeligt at der er nogle der kan finde på at skyde med luftgevær efter katten på den anden side er det jo også ejers ansvar at sikre katten ikke er til gene i det område de bor, vi har besøg af flere naboers katte, for os der er glade for katte er det ikke noget problem, vi har en nabo der er panikslagne når der er kat i hendes have, og der er problemstillingen ejer tag ansvar og snot hvalpe, man slår dyr ihjel for at spise dem ikke såre eller mishandle for sjov.

Fuck: Far er ikke sur bare skuffet

6 Synes om

Jeg syntes det er mest synd for katten at den bliver overladt til sig selv når folk tager på ferie. Det er der ingen der kunne finde på med hunde hvorfor er det så ok med katte.

I samme åndedrag er jeg virkelig skuffet over katteejer at være så ligeglad med deres kat at de syntes det er ok den løber rundt udenfor når de ikke er der til at tage sig af den.

Sidst men ikke mindst hvilke forældre har opdraget den/de personer der syntes det er ok at skyde efter katte.

Ja virkelig bare en øv historie på alle mulige måder.

6 Synes om