Jeg/vi er i knibe og har brug for hjælp.....opdate

I går ved vores fest dukkede der 2 killinger op…ca. 8-10 uger gamle…tydeligvis vant til mennesker og sandsynlig smidt af i vejkanten/skoven, da ingen i området kendte til dem eller havde set dem før.
Lige nu er de hos et ungt par, som ikke kan og vil have katte og vi leder desperat efter nogen som enten kan have dem i en periode eller permenent.
Mark og jeg vil afholde alle udgifter der må komme…klip og snip, øremærke/chip, vacinering, transport osv…

Er der nogen som kan og vil hjælpe? -jegkrydser

Har du nogle billeder du kan smide herind? :smiley:

Måske Brita med hittekat kan hjælpe ??

Jeg tænker så det brager lige i øjeblikket.
Her tør jeg ikke have dem…når de ikke har været i dyrlægehænder…for jeg har inden længe mislinger.
Men jeg skal lige se hvad jeg kan gøre.
jeg kan mailes på
[email protected]
og billeder skader ikke

-upssa ingen billeder desvære celina…må indrømme, at jeg holdt mig langt væk fra dem…får jeg dem først i hånden, så kommer de med mig hjem…og gør jeg det, så tror jeg Queenie, Missy og Don flytter hjemmefra…især Don har taget det meget tungt med Lucky :frowning:

Det jeg så var; 1 som så blå ud med hvidt og 1 som så blå ud måske grå med lidt hvidt. Begge på størrelse med Lucky som er 9-10 uger nu…det var mørkt, så jeg kunne ikke se særligt godt.
Jeg skal forsøge, at få nogle billeder af dem i morgen.

Hvis de har det godt hvor de er, er der ingen ko på isen…læs: kritisk situation.
Så må vi bare samarbejde og TRO MIG…der findes et hjem til alle misser.
Det handler blot om at tænke sammen og arbejde sammen.
Hvor i landet bor de…min fornemmelse siger mig det er i Jylland.
Jeg har faktisk en sød nabo i tankerne…besøger dem inorgen og forelægger dem de to “muuus”
OM det bliver til noget ved jeg ikke, men grunden til jeg tænker på Holger og Helle er, de for nogen tid siden fortalte mig deres to musefangere (de bor på en gård hvor de har 8-10 heste som de går op i med liv og sjæl) var gamle og den ene af dyrlægen havde fået diagnosen dårlige nyre. Det er gode og søde mennesker der bruger dyrlægen og han fortalte også hvilken diæt den nyresige mis skulle have…alt dette er jo i mine øre noget der bunder i kærlighed til dyrene …derfor jeg også vil kontakte dem.
Er de ikke klar af den ene eller anden grund…så finder vi bare et andet hjem.

Brita…Vi vil tage imod al den hjælp vi kan få. Det unge par har sagt ja til, at have dem til i morgen. Fra i morgen af har en ven sagt ja til, at have dem i nogle dage men han er på ingen måde gearet til at have killinger/katte. Som sagt vil vi afholde alle udgifter osse til dyrlægebesøg for at få dem erklæret sunde og raske men det ved vi jo begge, at det ikke er nogen garanti for, at de ikke bærer rundt på noget.

Det vil være helt igennem pragtfuldt, hvis det par du kender skulle ønske sig sådan et par størrelser [bigloony]

Ja vi bor i nordjylland men det er ikke noget problem, jeg vil kører dem til Israel, hvis det er der, der er et hjem til dem

Bare lige et -kramer til jer begge her fra Nordsjælland, hvor jeg ikke kan gøre meget andet end købe nullerputsenge -storrespekt

-upssa lidt pinligt…jeg ved ikke engang om det er 2 Søren’er eller 2 Sørine’er eller en af hver slags…det unge par ved ikke, hvordan det ene eller andet ser ud forneden -høhø

Hejsa

Jeg er desværre indlagt pt. men skulle komme hjem mandag. Vil lige vende det med gemalen, men mon ikke vi kan huse et par små misser, hvis Brita´s nabo ikke snupper dem ss
I såfald er I velkommen til og smide en PB hvis det bliver aktuelt.

MVH
Gitte

Stakkels små mislinger… fatter ikke nogen kan være så onde bare at smide dem af, men det er desværre ikke første gang man hører om den slags og desværre nok heller ikke sidste.

Det er dejligt at der er nogen der tager sig af dem og jeg synes det er flot at I gør så meget for at finde dem et hjem. Desværre kender jeg ikke nogen.

Mht. til kønsbestemmelse kan dette måske hjælpe Anne. Hvis de har internet kan de prøve denne side http://www.vetmed.wsu.edu/ClientED/kittengender.aspx og evt. sammenligne med billederne om hvad køn de har.

Sacala…Lyder godt…jeg -jegkrydser for at gemalen siger god for det, hvis Britas nabo ikke snupper dem -høhø …Kongerslev er jo osse lige rundt om hjørnet…knap så langt som til Israel :stuck_out_tongue:
Jeg håber ikke, at det er noget alvorligt du er indlagt for :S men under alle omstændigheder god bedring -kramer og tak -love , du hører fra mig uanset, hvad udfaldet bliver.

Tina D…De har desvære ikke internet :frowning: …jeg troede jo lige de kunne sende mig nogle billeder…men nej…unge uden computer :?

Det skal nok løse sig…men som jeg ser situationen bør de nok til dyrlægen om ikke andet så for at få den første vacc. OG et sundhedstjek.
Mandag er jeg mildest talt ude af drift for jeg skal på arbejde fra 9 formiddag til 20 aften og jeg kan IKKE lave det om. Jeg har ferie fra på torsdag så da er jeg til gengæld meget til rådighed…vi skal blot derhen MINUS en fødsel, som kommer i første række. Det er jo derfor jeg har taget ferie.
Men vil Gitte lægge hus til nogle dage…og kan du ikke Gitte ved jeg Line vil.
Men nu besøger jeg allerførst Holger og Helle imorgen og så får I besked
Det skal nok gå så længe vi SAMARBEJDER.
Jeg er også sikker på mine dyrlæger vil lægge bur til nogle dage…mig siger de IKKE nej til -høhø Det skulle da bare mangel [bigloony]

-partytime Samarbejde er sagen… -jegkrydser jeg kan mærke, at de 2 små nok skal komme godt i vej -wehu -wehu -wehu

Det kan du tro der nok skal (findes et hjem)…et sådant er der til ALLE…det er blot at have troen, gøre arbejdet OG skide på det koster penge OG alle 3 ting HAR vi (troen), GØR vi(arbejdet) og gør vi (skider på om det koster).
De to mislinger er også undordnet hvilket køn…det mister de nemlig når de nu er hittemisser, for de skal ikke fortsætte livet med at kunne lave det de selv er lige nu…nemlig svigtede dyr.
Nu vil jeg -sover så jeg er veludhvilet til imorgen formiddag når Helle og Holger får et hittemissebesøg…jeg skal nok maile undordnet hvilket udslag besøget får og bliver det et nej, tager vi den bare derfra.

hvis ikke det var fordi jeg bor i den helt modsatte ende af landet ville jeg gerne tage dem hvis de er sunde og raske og til de har et nyt hjem. jeg har nemlig ferie nu også. jeg krydse fingre for at det hele løser sig.

Hvor er det bare dejligt at læse at der er så mange kærlige og hjælpsomme mennesker -thumbs

:frowning: øv…Helle og Holger har stadig deres gamle misser (og det er jo dejligt), så de tør ikke få to nye før de gamle er borte
Helle fortalte de for nogle år siden havde passet en venindes 16 ugers misæing i 10 dage…i 10 dage så de ikke deres egne dyr …dèt tør de ikke risikerer sker igen ISÆR ikke npr den ene er på medicin.
Men så snart de gamle (de er 14 år) ikke er mere kommer hun.
OG…hun ville fortælle om de to mislinger til alle hun møder.

Jeg har så et nyt hjem i tankerne…venter på en mail…men ved de ikke er hjemme før iaften…så der er ikke andet for end at vente med mindre noget andet dukker op -jegkrydser

Har lige haft besøg af lægen og bliver udksrevet efter stuegang i morgen. Har haft en mindre blodprop men er nu ok igen og stod det til mig alene havde jeg ikke været på sygehuset hele weekenden.

Gemalen kommer her ind over middag og han lød ikke helt afvisende ss Så skriver når jeg ved mere.

MVH
Gitte

Jeg håber virkelig at du er OK nu og godt du kom på sygehuset. Hellere en gang for meget end en gang for lidt. Stort -kramer herfra og -jegkrydser -jegkrydser for at gemalen er samarbejdsvillig -høhø