Jeg vil bare gerne sige tak :)

Jeg vil gerne sige tak for alle de gode råd jeg har fået her i forummet, jeg føler virkelig at alle de hjælpende hænder jeg har fået fra erfarende katteejere/opdrættere har hjulpet mig til at blive mere sikker, og overbevidst om at det jeg gør for min kat er bare nogenlunde iorden… Da jeg fik kat, anede jeg mere eller mindre ingenting om katte, udover alt det jeg havde læst - men at læse en bog, eller en side på internettet er altså ikke det samme, som at høre hvad andres meninger, holdninger og erfaringer er… Så derfor skal i have mange tak :thumbup: Nok især fra Nynne-missen :?

Potedask fra os her i Frederikshavn :inlove:

Ja enig - det er et godt forum det her:-)

Jamen selv tak :slight_smile:
Det er meget ofte gennem sådanne indlæg, at vi andre også kan finde nogle guldkorn…

Det er altid rart at der er nogen man kan spørge til råds. Jeg har godt nok også brugt forumets kyndige katte mennesker en hel del.

Her er altid hjælp at hendte og det er dejligt.

Hej og selvtak

Jeg takker dig for at være her og så er jeg også selv en af dem der er bidt af kattegale :smiley:

Det gode herinde er at der ikke er nogle dumme spørgsmål :slight_smile: Vi skal jo alle starte et sted. Brugerne herinde er rigtig gode til at komme med både råd og vejledning :thumbup:

selv tak :slight_smile:

det er spørgsmål som dine der får forummet til at trives og svarene der får folk til at komme igen og lære mere :slight_smile:

så tak fordi du valgte at spørge herinde

-kramer

[quote=Houmann90;102652]Jeg vil gerne sige tak for alle de gode råd jeg har fået her i forummet, jeg føler virkelig at alle de hjælpende hænder jeg har fået fra erfarende katteejere/opdrættere har hjulpet mig til at blive mere sikker, og overbevidst om at det jeg gør for min kat er bare nogenlunde iorden… Da jeg fik kat, anede jeg mere eller mindre ingenting om katte, udover alt det jeg havde læst - men at læse en bog, eller en side på internettet er altså ikke det samme, som at høre hvad andres meninger, holdninger og erfaringer er… Så derfor skal i have mange tak :thumbup: Nok især fra Nynne-missen :?

Potedask fra os her i Frederikshavn :inlove:[/quote]

Kære Houmann… :wehuu:

hvor er dit indlæg dog sødt og rørende.
Ja…det er dygtige og hel-hjertede mennesker; som færdes her.
-lazykitty Kærlig hilsen Mona