Jeg vil gerne klage!

Mit liv har taget en uventet drejning… til det værre!!!:venter:

I onsdags tog mor og far mig med ud på en køretur. En fremmed mand stikker mig i nakken og jeg falder i søvn.
Da jeg vågner er den altså rivende gal!! Mine små kugler i bagenden var pludselig væk og mine hår i ørerne var også væk. Mine hår var blevet erstattet med nummerplader!!:argh:

Hvad er det for noget pjat?!?

Nu ligger jeg her kugleløs og funderer over om dette virkelig er stedet for mig!!!

Men én ting skal min mor da have ros for. Hun kommer noget rigtig lækkert guf i min madskål, for jeg har lige rundet 2kg:yatta:

Nååårhh lille missebissen - bare rolig, du kommer ikke til at savne dine kugler!

Spis godt med mad, så bliver din mor glad :wehuu:

Spise skal jeg nok fortsætte med at spise:høhø:

Men hvad med kuglerne? Er det ikke dem der gør mig til en stor lækker hankattemis som tøserne ikke kan stå for???

Jeg har kigget onkel Laban bagi og hans kugler er også væk???

Du skal bare øve dig i at sige “miaw” på en lidt mere sexet måde - og så skyder du ellers bare brystet frem, når du ser en lækker hunmisser!

Du kan jo se, hvor fint Onkel Laban klarer det!

Og de der nummerplader - dem er tøserne helt vilde med! Det er IN med tatoveringer i øjeblikket.

Potedask fra os :wehuu:

P.S -Misja sidder her bagved og savler - hun synes, du er lækker. Også uden kugler :inlove:

:stjerner:

-kramer

:mis::mis:

Pssssst… Folmer ???

Du skal ikke være ked… jeg har også vært af sted, det er maaaange år siden - og mit var næsten værre end dit :

Hende der dyrlægen, der arbejder der hvor der stinker af adr og smerter - hun tog det hele jeg havde af pigeting inde i min mave ?!

:besvimer::besvimer:

Men jeg har det nu meget godt alligeveller - og jeg kan godt lide dig uden de der kugler, der hænger bagpå - så bare bliv glad igen.

[cat01.gif][cat01.gif]

nååårh basse… din stakkel :wink:
Men nu er du kommet i kastraternes klub og der skal man bare spise alt det mad man kan lokke ud af de to-benet og så skal man bare slænge sig i sofaen for derefter at gå i seng :wink:

Tillykke med din nye titel :flag:

Altså når du er kommet dig over sjokket, så er det slet ikke så slemt igen. Jeg har det fint uden det der dingelværk bagi. kindegnid fra huskatten Zilaz.

Du ligener mig, og jeg er da vild med dig :wehuu: næsemøz fra huspigen Ida

Ork, det skal du bare være glad for… Du er stadig en han. :ok:

Da Kathrine havde været afsted, kom hun i brunst fire måneder efter og måtte af sted igen,
da de så havde fundet, hvad de søgte, lignede det grangiveligt ‘kugler’, og det blev sendt ind til nærmere undersøgelse.
Men heldigvis var det orarievæv, så hun er ikke hermafrodit…

Du ligner nu også en, der kan klare lidt af hvert, du er sikkert allerede frisk nu. :inlove: