Jeg vil jo bare så gerne

…have et billede af de to spasserkatte sammen!
Men medmindre de leger eller æder er de ALDRIG i nærheden af hinanden.
I går lå Anthon og halvsov i en sækkestol og jeg øjnede en mulighed.
Det gik så… ikke så godt.

Anthon halvsover…

Så jeg skynder mig at smide Daller over til ham…

Hov… der ligger noget…

Kunne så være blevet okay hvis jeg ikke var så fummelfingeret… suk.

Nåmmen Daller er da også bare sød alene.

Se selv :hjerte:

Anthon smed sig i protest på gulvet lige ved siden af.

Daller sneg sig hen, jeg nåede lige at få det her… så var Anthon væk.

Suk… lortekatte! :tihi:

he he!!! typisk katte!!:lol:

Hahaha, det lyder en smule bekendt!:lol:

Såååå typisk :klapper:

Jeg har et par fælles billeder med Waldo, Mikki og Odin,
men efter vi har fået Isabell har jeg opgivet flere fællesbilleder, med mindre de har hovederne begravet i samme madskål/fad :høhø:

Armen altså! Jeg kunne da forstå problemet hvis man har mere end to katte! Men to! Helt ærligt…
Næste gang limer jeg Anthon fast til gulvet! Så kan han lære det! :lol:

Taktiken lykkedes da - du fik et enkelt billede, hvor de lå ved siden af hinanden på gulvet. Et godt tilmed. :slight_smile:

Ja… jo… men jeg ville jo have et af dem i sækkestolen - så der var farver! :smiley:

Visse kattehjem har jo ikke dén slags problemer… :wink:
Du må smøre dem med tun…

Mine katte ligger aldrig sammen - det vil sige, det gjorde de én gang inde på min seng. :uha:

Mig fat i kameraet for et forevige det sjældne syn - og så var der ingen strøm på :ahhhhhhh:

[QUOTE=KartoffelChips;725589]Visse kattehjem har jo ikke dén slags problemer… :wink:
Du må smøre dem med tun…[/QUOTE]

Haha, det er måske også lidt mere humant :klapper:

[QUOTE=Eva;725593]Mine katte ligger aldrig sammen - det vil sige, det gjorde de én gang inde på min seng. :uha:

Mig fat i kameraet for et forevige det sjældne syn - og så var der ingen strøm på :ahhhhhhh:[/QUOTE]

Det’ jo derfor man har en mobil :wink:

Haha de er der da, begge to på samme billede…

Jeg har opgivet at få alle mine på ET billede, for Phumba og Delle sammen… kommer vist bare ikke til at ske. Ikke fordi de er uvenner, de lader bare begge to som om den anden ikke eksisterer - og det indebærer at man holder en passende sikkerhedsafstand til hinanden :slight_smile:

Heldigvis vil de andre sådan på skift ligge sammen med enten Phumba eller Delle, så jeg kan vel klistre det sammen i Photoshop hvis det skal være L

Men det ER nu dejligt når de gør det af sig selv. man bli’r så varm indeni af katte der putter sammen :slight_smile: :hjerte:

:tihi: Det kender jeg godt. Men med lidt tålmodighed så lykkedes det :thumbup:

[QUOTE=TrekkieGrrrl;725728]Haha de er der da, begge to på samme billede…

Jeg har opgivet at få alle mine på ET billede, for Phumba og Delle sammen… kommer vist bare ikke til at ske. Ikke fordi de er uvenner, de lader bare begge to som om den anden ikke eksisterer - og det indebærer at man holder en passende sikkerhedsafstand til hinanden :slight_smile:

Heldigvis vil de andre sådan på skift ligge sammen med enten Phumba eller Delle, så jeg kan vel klistre det sammen i Photoshop hvis det skal være L

Men det ER nu dejligt når de gør det af sig selv. man bli’r så varm indeni af katte der putter sammen :slight_smile: :hjerte:[/QUOTE]

Haha ja, det er de da… men altså, je’ ve’ jo ha’ et billede til baggrund på min ipad. Men det ender jo med at jeg bare må sætte to billeder sammen af dem hver for sig. Eij! :stuck_out_tongue:

Jeg må give det en chance til en dag :wink:

JUHUUUUU! SE lige her!

:wehu: :wehu: :wehu:

Det bli’r bedre og bedre!

Ih tillykke!! Der ER de i al fald tæt på hinanden :smiley:

At Anthon så bare ser ud som om han er en kæmpekat i forhold til Daller… dét er en mindre detalje. De er SAMMEN! :smiley:

:lol: :lol: :lol: :lol:

du fik dem …næsten…

Flot billede du omsider fangede. :smiley:

Armen se lige hvad jeg måtte stå model til igår aftes! I MEGAdårligt lys og en sofa der i dén grad trængte til at blive støvsuget! :venter:

NÆSTE gang bliver jeg tilfreds! Basta! :tihi:

Fantastiske kissemissebilleder.:hjerte: Så sødt de ligger med poterne - det bliver ikke meget bedre. :slight_smile: