Jer der bruger one.com?

Jeg har lige lavet et udkast til en hjemmeside i webcreator via one.com’s side. Men jeg kan ikke finde ud af at få den vist som min hjemmeside. Altså at når man går ind på www.eife.dk så ser man det jeg har lavet?
Jeg har valgt at sætte det som publicer under organiser.

Nogen der kan hjælpe?

Eva har du aktiveret hjemmesiden …Skal gøres på www.hostmaster.dk Jeg mener man plejer at få en mail, med et direkte link ?

Hvis det er gjort, kan forklaringen være at du ikke få siden gemt rigtig ?? …Forsiden SKAL gemmes som index.html, og index siden må ikke være i en mappe …Du husker osse ikke at bruge store bogstaver ikk’ ??

Prøv lige at forklar hvordan du har gjort det ?

Jeg er selv ved at ændre tøzernes side med deres webcreator, men jeg tumler lidt med at få siderne rigtig linket sammen, og derfor har jeg ikke hevet min op endnu.

Mhhm, nej… forsiden hedder hvis noget andet, den fik bare det navn de selv foreslog.
Hvad mener du men store bogstaver? :slight_smile: hvor skal jeg bruge dem henne?

Og den er aktiveret hos hostmaster :slight_smile: men det kan selvfølgelig godt være at de ikke har registeret det endnu? Gjorde det i forgårs så vidt jeg husker

den hed filnavn.html, nu er den ændret til det andet.

YAY :smiley: Så er det første udkast til en hjemmeside klar på www.eife.dk

det var det med filnavnet der gjorde det

[quote=Eva K;283569]Mhhm, nej… forsiden hedder hvis noget andet, den fik bare det navn de selv foreslog.
Hvad mener du men store bogstaver? :slight_smile: hvor skal jeg bruge dem henne?

Og den er aktiveret hos hostmaster :slight_smile: men det kan selvfølgelig godt være at de ikke har registeret det endnu? Gjorde det i forgårs så vidt jeg husker[/quote]

Så er den aktiveret Eva, der plejer ikke at gå mere end et par timer efter man har klikket på linket :slight_smile:

Hmmmm …Foreslog den ikke forsiden skulle gemmes som index.html ?? ( undersiderne må man godt døbe med ‘efternavnet’ htm ) - Hvordan gemmer du Eva …Vælger du ‘gem som’ eller bare ‘gem’ ?. Og man må ikke skrive med stort forbogstav …Feks. www.Eife.dk - det skal være www.eife.dk og det er gældende for alle sider du gemmer.

[quote=Eva K;283572]YAY :smiley: Så er det første udkast til en hjemmeside klar på www.eife.dk

det var det med filnavnet der gjorde det[/quote]

Jahhhhhh hvor er du dygtig Eva :-)) …Godt det kun var sådan en simpel bagatel :-))

Eva du skal lige ha’ kikket på dit topborder billede - På de to første sider hjem og kattene er billedet ikke ‘sømløst’ …dvs. det bliver hakket over - Men mærkelig nok er det helt perfekt på sidste link ‘os og vores hjem’

Alice - ja det var dejligt :slight_smile:

Ja, det ser da underligt ud. Må have lavet tekst/billede for bredt til topborden

Ja, det var billedet, det er nu fikset på den første side :slight_smile:

Ellers er de hurtige til at servicere hos one.com, hvis man sender dem en mail :ok:

Vivi - tak for rådet. Fandt dog heldigvis ud af det her inden de nåede at svare via one.com :slight_smile:

Nu ser det altså fint ud …Tillykke med din første HP projekt :slight_smile:

Alice - Tak for det :slight_smile: Det var dejligt nemt, tog et par timer…
Så nu kan den få lov at stå til jeg har lavet en ordentlig en jeg kan lægge ud :slight_smile: