Jer der har haft 2 killinger på samme tid

Til jer der har haft 2 killinger på samme tid. Hvornår stoppede de med at styrte rundt efter hinanden til langt ud på natten? :crazy_face: De vækker sommetider min datter og det tager vi med. Men jeg glæder mig en lille bitte smule til de ikke er helt så vilde om natten mere :rofl: Jeg har prøvet at se om de kan krudte af inden kl 23 men har ikke haft held med det endnu. De har deres egen rytme og den er svær at rokke ved. :heart:

2 Synes om

Sugieh er 14 år og hun er holdt op i derfor de sidste par år :sunglasses:
Men sådan helt alvorligt så kan der sagtens gå et par år :slightly_smiling_face: De er jo hinandens bedste racer-venner :+1:t2::smile:

3 Synes om

:rofl: åh gud. Ja så er der lange udsigter til ro om natten. Jeg troede faktisk det ville stilne lidt af omkring 1 års tid. Men det kan jeg så forstå er naivt :rofl:
Stilner det slet ikke lidt af, så det ikke er så voldsomt og så længe? :nerd_face:

1 Synes om

Jeg har lige nu Kodak 9 mdr. og Donkey 8 mdr. …
:kaffe:

4 Synes om

Så du kender det godt? :crazy_face: Der er godt nok fart over feltet… det lyder som elefanter på gulvet når de løber efter hinanden. De er lydløse det meste af dagen og så om natten er jeg i tvivl om det er to elefanter eller to katte. Jeg tror desværre det fortsætter i mange år endnu hver nat.:roll_eyes:

Det at de render rundt er ikke det værste, men at de somme tider træner parkour … med mig som forhindringsbanen :surrender:
Jeg kunne godt lukke dem ude af soveværelset om natten, men det nænner jeg ikke, trods alt :klappekat:

5 Synes om

Jeg sørger for at de får spasset godt om aftenen, så er der rimelig fredeligt om natten

Det bare svært når jeg skal putte barn. Sommetider i weekenden kan det lykkes mig at få dem krudtet af inden jeg sover :smile: men i nat tror jeg der bliver lidt ro da de blev hentet i formiddag øs fra neutralisering så mon ikke de har brug for at sove lidt i nat :heart:

5 Synes om