Jeres deltagelse i et selskab?

Har det som dig …

Det varierer med mig.

Den ene dag er jeg utroligt stille, hvor jeg holder mig i baggrunden, mens jeg den anden dag er i det snaksaglige hjørne.
Det afhænger af selskabet :fløjte:

Hvis jeg sidder ved et knævrechatol (nævner ingen navne) jamen så kan jeg næsten ikke lade være med at snakke med :ups:

Jeg gør begge dele - spørger ofte ind af interesse.

Jeg gør begge dele og er også god til smalltalk hvis der er lidt stille ved bordet for at få samtalen igang. :slight_smile:

det kommer an på selskabet…og om jeg har noget at bidrage med

Siger aldrig noget - ihvertfald ikke ret tit :fløjte:

Ok,alt tyder på at jeg var til et helt andet selvskab i lørdags med alle de bly, stille ikke snakkende violer der er herinde:muhaha:

Marina

Ja… og det er muligt, at Marina ikke snakker uafbrudt, men hun KVÆLER -what bogstaveligt dem, hun ikke gider høre mere på - og det har vi rent faktisk billeddokumentation på!!! :høhø:

HUSK lige på at udhængning ikke er tilladt på kattegale :høhø:
(dog må alle billeder gerne sendes til mig på PB)

[quote=birtheras;280136]HUSK lige på at udhængning ikke er tilladt på kattegale :høhø:
(dog må alle billeder gerne sendes til mig på PB)[/quote]

Damn, så er jeg jo i strid med retningslinjerne nu :høhø:

[quote=birtheras;280136]HUSK lige på at udhængning ikke er tilladt på kattegale :høhø:
(dog må alle billeder gerne sendes til mig på PB)[/quote]

HØ HØ - det KAN vel ikke kaldes udhængning, når der findes billedlig dokumentation på dette grusomme overgreb :?

Forhåbentligt ikke :øhmm: :klapper:

Deeet… kommer meget an på, om selskabet (og det der tales om) interesserer mig. Jeg besidder ikke empati ud af den blå luft og gider ikke at smalltalke. Så jeg har generelt lært at holde mig væk fra situationer, hvor det typisk er nødvendigt.
Jeg kan godt blive vel ivrig i en god diskussion. Men hønserier gider jeg ikke, og dem er der vist rigeligt af i katteverdenen (hun sagde og de gjorde og nu er jeg mobset og nu vil jeg forlade det hele og jeg prøvede bare at hjælpe og og og…). Nej, det er mange år siden, at jeg ledte min uddannelse ind på IT, hvor der er lidt mere fred og ro :wink:
Herinde kan man jo også gå og komme, som man har humør til (og jeg gider ikke at fortælle jer om det hver gang).

[quote=pivnu;280144]Nej, det er mange år siden, at jeg ledte min uddannelse ind på IT, hvor der er lidt mere fred og ro :wink:
[/quote]

det er sjovt du siger det - det er også derfor jeg skiftede branche fra at være konsulent til at handle med valuta…

  1. jeg har ikke længere kundekontakt hvilket betyder jeg aldrig skal gentage mig selv over for kunderne - al viden på mit gamle felt bliver nu kun brugt internt i virksomheden… dvs snakken holdes faktisk på et minimum :slight_smile:

  2. langt de færreste gider høre om verdensøkonomi, krise, hjælpepakker og valutaspekulation når man er til fester - det er for tørt og involverer tal og grafer hvilket afskrækker 90% - så jeg undgår at tale ret meget arbejde :slight_smile:

det er en genial fordeling - dobbelt op på opperen -LOL

Jeg har ingen problemer med at deltage i en konversation af høflighed.

Jeg lytter gerne - og er altid aktiv lyttende.
Det har jeg det fint med. :slight_smile:

Det kommer an på hvor mange mennesker jeg er omkring, som regel er jeg altid den lidt generte og stille pige, men er jeg sammen med få mennesker taler jeg gerne :slight_smile:
Er det en større gruppe er jeg i hvert fald ikke den der taler højt og fører an :tihi:

Det lyder da ellers interessant, mere end nogle kvinders tendens til at snakke mænd og børn eller hvad der sker i en eller anden tåbelig serie på tv:høhø:

Men ellers, som nogle nok bemærkede er mine sociale kompentencer ikke fantastiske, jeg snakker ikke det store eller er et stort tab for underholdningsbranchen. Men ganske rigtigt, jeg er lidt intolerant overfor intetsigende larmende indslag:høhø:
Er jo ikke en INTP for ingenting:)

Marina

Hm… ofte er jeg stille og lytter, men bidrager da hvis jeg har noget at bidrage med…
Jeg er ikke altid lige god til at få sagt noget hvis man sidder i en stor forsamling, men i et mindre selvskab går det som regel bedre…
Plus det faktum at jeg oftest ikke blander mig/afbryder folk der taler sammen.

Men det kommer meget an på selvskabet :slight_smile:

[quote=Marina;280671]Det lyder da ellers interessant, mere end nogle kvinders tendens til at snakke mænd og børn eller hvad der sker i en eller anden tåbelig serie på tv:høhø:

Men ellers, som nogle nok bemærkede er mine sociale kompentencer ikke fantastiske, jeg snakker ikke det store eller er et stort tab for underholdningsbranchen. Men ganske rigtigt, jeg er lidt intolerant overfor intetsigende larmende indslag:høhø:
Er jo ikke en INTP for ingenting:slight_smile:

Marina[/quote]

INTP’erne fejler bestemt ingenting. :thumbup:

En lille Myers-Briggs joke vedr. INTP’ens aftenbøn:

[LEFT]Gud, hjælp mig at blive
mindre egenrådig, men
lad mig gøre det på min[/LEFT]
egen måde

:høhø:

[quote=Marina;280671] Men ganske rigtigt, jeg er lidt intolerant overfor intetsigende larmende indslag:høhø:

Marina[/quote]

den tilslutter jeg mig… jeg er klart foretaler af et vist indhold i morskaben og en lydstyrke UNDER de 80 dB

Jeg siger aldrig noget sammen med andre eller til andre mennesker :tihi:

Helt ærlig - begge dele