Jeres deltagelse i et selskab?

Er I den talende type?

Eller sidder i stille og lytter?

Eller gør I begge dele?

Jeg sidder da stille og lytter:)

Det kommer så sandelig an på hvilket selskab.

Skulle jeg f.eks ud og møde jer kattefolk for første gang er det ikke sikkert at i ville høre mig sige andet end et spagt “Hej”

Men sidder jeg til et ildertræf hvor jeg kender folk og føler at jeg har “styr på mit shit” så taler jeg lige tilpas meget.

Er jeg hjemme og hygge hos nogen veninder fra ilderkredsen - så er jeg bare helt gak.

Personlighedsmæssigt er jeg meget, øh, ustabil? Jeg er ALDRIG den samme.

-snydt

Kommer an på selskabet og nogle gange også hvor meget alkohol der er indblandet :slight_smile:

Men i lørdags tror jeg mest jeg lyttede :slight_smile:

:uha: :uha: :rofl: :rofl:

-kaisålæredet ADMINS!! Vi mangler en BULLSHIT-knap!!! :klapper:

Uhh, det er forskelligt… jeg kan godt lide både at tale og lytte, og også at lære nye mennesker at kende, men jeg bryder mig under ingen omstændigheder om at være midtpunkt :slight_smile:

jeg syntes både jeg taler og lytter, men bryder mig absolut ikke om at være midtpunktet.
jo mere jeg lærer folk at kende jo mere folder jeg mig ud osv.

Jeg er jo blot en halv-gammel og halv-visen bly viol…:ups:

Ahhhhh, nej, nu må du styre dig!! Du er da hverken halvgammel, halvvissen eller nogen bly viol… Der er er altså noget RIVENDE galt med selvopfattelsen her på katteGALE!!! Alle de violer… :høhø: :høhø:

Det kommer an på hvem jeg er med :slight_smile:
Min mors side af familien taler meget og højt, så når jeg er der er jeg ofte den der sidder og lytter bare.
Sammen med venner osv. snakker jeg temmelig meget - for at sige det pænt -tihi

Jeg har altid troet.
Jyder er mennesker af få ord.

Indtil i lørdags…:fløjte::fløjte:

[quote=Mona Jensen;279782]Jeg har altid troet.
Jyder er mennesker af få ord.

Indtil i lørdags…:fløjte::fløjte:[/quote]

Og vi nævner iiingen navne :fløjte: :fløjte:

jeg foretrækker at lytte og deltage i normal samtale… at tale højt, være midtpunkt, blive gjort til midtpunkt eller drikke meget er ikke rigtig mig…

jeg elsker selskaber !! :hjerte:… jeg foretrækker bare at deltage på mine egne præmisser… jeg hader at blive ufrivilligt inddraget i ting jeg ikke har lyst til at være en del af

Da jeg var yngre, var jeg hende der dansede på bordene

:høhø::høhø::høhø:

Er blevet lidt mere stille med alderen, men hvis jeg deltager i et selskab hvor jeg føler mig tryg, fylder jeg nok temmelig meget :ups:

Det er vist meget forskelligt med mig. Hvis jeg ikke rigtig kender folk, så er
jeg nok mest lyttende. Når jeg kender folk, så er jeg både lyttende og
talende - og lidt grinende :tihi:

Jeg har tidligere været meget genert, men er nok vokset lidt fra det…

:inlove::inlove::inlove:

Jeg er en meget stille, forsagt og genert type…
.
.
.
.
.
.
.
.

:fnis:

Jeg er en meget stille, forsagt og genert type…
.
.
.
.
.
.
.
.

:fnis:[/quote]

:uha:…så må der være noget jeg har MISforstået :tihi:

:fin::fin::fin::fin:

Ja, det er der nok…

:høhø::høhø::høhø:

Jeg er nok en af dem der taler en del. Jeg tror også jeg fylder en del, men folk skal bare se det som et kompliment for så ved de at jeg er i godt selskab :smiley: