Jeres normal temperatur? (når I ikke har feber)

Tak for jeres svar alle sammen. Det er interessant at se så mange der har en ret lavere temperatur end hvad jeg egentlig har tænkt var “normalt” :slight_smile:

Skattekat - Hehe, jeg ejede heller ikke et i flere år. Følte jeg mig syg var jeg det jo nok :wink: Jeg fik faktisk først et termometer fordi jeg skulle måle kattenes temperatur :wink:

Aner ikke hvad men temperatur er… og har vist ikke engang et termometer :ups: Men den ligger vist omkring de 37 grader.

Jeg er en frossenpind om vinteren, og sveder om sommeren…
Så er ikke nem at gøre tilfreds :tihi:

Min normale temp. er ca. 36 grader. Jeg får næsten aldrig feber, og hvis jeg gør så er der ingen der tror på det fordi den kun kommer op på 37 ½ eller 38 og så er jeg skidt mads!
Men det gør mig ikke så meget for det er meget sjældent at det sker.

1 Synes om

Laina - Ja, det problem har jeg også hørt om andre der har. men en ret stor procentdel herinde har jo da lavere temperaturer end “normalt” :slight_smile:

Kan ikke lige tjekke, men tror min temp. er kravlet op på de 37 grader- jeg har det dælme varmt hele tiden, når jeg er gravid, hvor jeg normalt er en frossenpind.

36,3 er det hyppigste resultat her.
Jeg gik i gang med at tjekke hver morgen i en uges tid, fordi jeg flere gange har følt mig rigtig uffa uden at have mere end 37 stykker.
Som barn fik jeg taget temperatur et utal af gange, simpelthen fordi jeg så tit var syg - flere lungebetændelser og et utal af mellemørebetændelser plus det løse.
Tror, at jeg har tilbragt 1/4 - 1/3 af min barndom sengeliggende med en eller anden infektion og feber.
Een halsbetændelse glemmer jeg aldrig: I juli måned på camping, og jeg var bare hundesyg i 3 uger, og aldrig har min hals gjort så ondt! :thumbdown:
Det bider bare på mig, skidtet.