Jeres yndlings idiot-citat

Mine 2 kommer fra reklamer set på TV

Det ene er en sæbereklame der påstår at deres produkt indeholder

“Thermale Mineraler” … hvad F***** er “thermale mineraler??” sælger de måske vulkansk aske??

Og nummer 2 er endnu en vaskemiddel reklame der påstår at produktet indeholder “AKTIVT ilt” - sig mig går den ilt i motionscenter 3 gange om ugen ???

Hvilke citater uanset oprindelse kan give jer et apoplektisk tilfælde ??

Det der irriterer mig mest med reklamer er, når de blander dansk og engelsk sammen i ét ord som f.eks. “softkernebrød”. Altså enten må det være “softgrain bread” eller også “blødkernebrød” eller bare “brød med bløde kerner”. Det andet er noget misk-mask …

NP

[quote=Battlestar;256653] Og nummer 2 er endnu en vaskemiddel reklame der påstår at produktet indeholder “AKTIVT ilt” - sig mig går den ilt i motionscenter 3 gange om ugen ???
[/quote]

Og passivt ilt ligger på fifaen hele dagen iført netundertrøje med en øl indenfor rækkevidde? -LOL

NP

[quote=Niels Peter;256665]Og passivt ilt ligger på fifaen hele dagen iført netundertrøje med en øl indenfor rækkevidde? -LOL

NP[/quote]

Onslow ?? :?:?:?

Ja, det var faktisk ham, jeg så for mig :smiley:

NP

Mit bedste citat husker jeg ikke hvem sagde, men det var i forbindelse med at der blev talt om Femerbroen.

NU BLIVER DANMARK ENDELIG LANDFAST MED RESTEN AF EUROPA :uha:

Tænk, det troede jeg at det havde været altid :høhø:

“Mindre skat på arbejde” -LOL

Du kan sove, når du bliver gammel. :øhmm: :øhmm:

Have a happy period (Always reklame)

Øøhh ja okay - det er jo altid hyggeligt at have sine menstruationer (perioder). :øhmm:

HA HA HA - jeg kommer til at tænke på den politiker, der blev interviewet på engelsk, og midt i interviewet sagde hun “I’m in the middle of my period” og hun mente at hun var midt i hendes valgperiode :klapper:
BOMMERT så det vil noget…

DER ER EN SKY…

[quote=Annette O;256791]Have a happy period (Always reklame)

Øøhh ja okay - det er jo altid hyggeligt at have sine menstruationer (perioder). :øhmm:
[/quote]

-LOL-LOL-LOL