Jesper klein er død

her til aften er en meget folkekær skuespiller, nemlig jesper klein død, han havde ikke længere kræfter til at kæmpe mod kræften, så han sov stille ind i familens skød.

jesper var en rigtig sjov mand, osse i virkeligheden, har mødt ham et par gange på århus teater hvor han har været rigtig mange gange. han var altid frisk med en skæg bemærkning, når jeg kom med varer til kantinen og endnu mere nysgerrig efter hvad der mon var i kasserne og han kunne huske mig, for hvis han var i århus og han så mig på strøget el andet sted hilste han altid glad og sagde hej frugtmand går det godt . en rigtig hyggelig gut var han

hvil i fred kære jesper

Ai, øv - det var da en skrækkeligt trist nyhed…
VH
Susanne

Har mødt ham et par gange og har haft fornøjelsen af at tale med ham som privat person. Det er utrolig trist at han ikke er mere :frowning:

Enig, jeg bor ved siden af Jesper Klein, og bare det at jeg ikke skal møde ham mere i Kvickly eller når han var ude og gå med hunden er trist. Han var så sød, hyggelig og rar og hilste altid og kom med en sjov bemærkning. Jeg savnede også Lykke i bybilledet da hun døde for små 5 år siden, og kunne godt fornemme at Jesper ikke var HELT den samme, da hun gik bort. Han kom sig aldrig RIGTIGT over det.

En stor talentfuld mand, med begge ben på jorden. Og aldrig bleg for at tage en sludder for en sladder.

For mig var han min barndoms store stemme. Han lavede det bedste børne tv. Ikke mindst elsker jeg ham som haletudsen i Bennys Badekar.

Det er nemli en stor sorg at Klein er gået bort, selv om han var Gross i mit hjerte ;O) - var ikke klar over at han ikke var ældre. Han blev frygtelig gammel at se på efter Lykke døde, men det stemmer jo også overens med hvad I skriver

Stakkels familie og venner til ham, og jer, som har mødt ham personligt

Heidi

himlen har virkelig fået en stor stjerne!!!

:sørger:

Det er så sørgeligt og alt for tidligt at Jesper Klein er gået bort… han var en folkekær person. Jeg husker ham som arkivaren i Pyrus Julekalenderen… han er så meget savnet… æret være hans minde!