Jobannonce

Nogle af jer ved nok jeg har et lidt specielt arbejde. Vi er en gruppe fleksjobbere der passer telefon for et vikarbureau, når kontoret er lukket. Nu står vi og mangler to nye kolleger i vores vagtteam, så hvis nogen herinde er interesserede, eller kender nogen der kunne være interesseret, så send mig en besked.

Det er hjemmearbejde og man får selvfølgelig pc og telefon til rådighed, samt internet betalt. Timeantallet varierer, men komme aldrig under 6 timer om ugen. Arbejdstiderne er mellem 16 og 23, samt weekender og helligdage. Vi mødes fysisk 1 gang hver 6. uge på hovedkontoret i Horsens, hvor vi laver vores vagtplan for de kommende 6 uger. Vi bestemmer helt selv hvordan planen skal se ud og vi er supergode til at tage hensyn til hinandens ønsker.

Så kom glad, hvis I kunne tænke jer et interessant, selvstændigt og meningsfyldt arbejde :smil:

8 Synes om

Det ville jeg bare mega gerne- hvis der var et daghold :joy: jeg er ikke meget bevendt efter kl 14.

Er kørt sur i mit nuværende flexjob efter 7 år og savner virkelig lidt mere variation.

Håber i finder et par gode folk!

2 Synes om

Det lyder vældig interessant … men jeg er ikke længere i flexjob-systemet :flushed:
Er det et must, at være flexjobber, eller kan man have jobbet ved siden af førtidspension?

3 Synes om

Ja at være fleksjobber er et krav der ikke kan fraviges :blush:

3 Synes om

Måske om nogle måneder det kunne blive aktuelt :slight_smile: Jeg muntrer mig i øjeblikket med arbejdsprøvning efter et foreløbigt langt og uskønt forløb hvor kommunen simpelthen lige parkerede mig i 4-5 måneder, men i dag er der endelig pludselig indgået en praktiskaftale!! Så får vi se hvor længe det skal køre… og OM jeg kan få lov at ende på flex, som sagsbehandleren mener er eneste fornuftige udvej.
VH
Susanne

7 Synes om

Kan I bruge en førtidspensionist der må arbejde 8-10 timer/uge? For så vil jeg dele med en god (katte)veninde :smil:

Øv at jeg er så genert når jeg skal ringe til fremmede :see_no_evil:

Desværre så skal det være en fleksjobber.

1 Synes om

Ja så er det bestemt ikke jobbet for dig, for det er jo netop at tale med alle mulige mennesker i telefonen :smil:

2 Synes om

En skam du ikke er klar nu. Jeg er sikker på du ville være rigtig god til det her job, sådan som jeg kender dig :grin:

1 Synes om

OK, må jeg spørge hvorfor? :smil: Er det en anden ordning, eller?

Ideen til vagtteamet fik min chef og det er hans hjertebarn. Det er ham meget magtpåliggende at det skal være fleksjobbere, fordi det tit er svært at finde et meningsfuldt fleksjob og han vil rigtig gerne gøre hvad han kan for at give fleksjobbere er chance. Og det har vist sig at være en rigtig god ide han fik. I hvert fald synes jeg det er det bedste job jeg nogensinde har haft. Der går ikke en dag uden jeg tænker på hvor heldig jeg er, at have fået det job :heart:

14 Synes om

Vi ved jo stadig ikke om jeg ender med fleksjob, og der går nogle måneder endnu. Allerhelst ville jeg jo bare tilbage til alt det jeg kom fra, men det er utopi at tro at jeg kan klare 7 nætter i træk, hver a 10 timer :confused: Jeg slap fra skidtet med livet i behold, men det kostede mig en mindre, permanent hjerneskade - om jeg er klar til det eller ej! Det kunne have været værre, jeg var tæt på at dø af skidtet. Og hvis ikke det bliver bedre, end det er nu, så kan jeg også godt leve med det - nødtvunget. Der er snart gået 1½ år siden jeg væltede, og der skal jo så gå en rum tid endnu, inden kommunen er klar med endnu en udmelding. Morale: Få aldrig meningitis - det er ikke besværet værd. Og bliv vaccineret mod helvedsild…
VH
Susanne

11 Synes om