Joni's første tur i kattegården

I dag var Joni med i kattegården :slight_smile:
Det var spændende…men også lidt farligt syntes hun :grinning:









18 Synes om

Hvor er hun fin - havde du ikke også ønsket dig en chololade da I i sin tid fik Pollo ?

Hvordan går det med de andre - skælder Isolde stadig ud og er drengene stadig nervøse?

1 Synes om

Hun er en skønhed… :hjerte:

Nu, hvor I har så mange Kategori IV at vælge imellem, er I da nødt til at prøve lykken på udstilling… :wink:

1 Synes om

Tak :slight_smile:
Jo, allerede da vi skulle have Isolde ville jeg så gerne have haft en chokolade :smiley:
Ja, her er stadig ballade…Isolde skælder og smælder…og de 3 kyllinger holder sig langt væk fra hende :sweat_smile:

3 Synes om

Tak :slight_smile:
Ja, nu kommer vi altså til at tage os sammen og komme på en udstilling igen.
Det kunne jo være hyggeligt :slight_smile:

3 Synes om

Hvordan går det nu - er Isolde faldet lidt ned og kyllingerne blevet mere modige? :sweat_smile:

2 Synes om

Det går stile og roligt fremad.
Det er ikke helt godt endnu…
Isolde er ved at falde ned men hun skælder stadig lidt ud…noget ud :smile:
Jeg tror at Isolde er MEGET jaloux og så snart jeg kæler med den lille så er hun ved mig og råber…SE mig mor :grinning:
Mulle har fået mere mod men er stadig lidt bange for det skrigedyr :sweat_smile:

Pollo skal ikke nyde noget af hende og holder sig laaaangt væk fra hende…Alvin er heller ikke for modig.
Joni er lidt af en kylling og holder sig meget ovenpå, men er dog begyndt at komme lidt mere ned til os…så…her går det godt :smile:
Hun er den mest forsigtige der er flyttet ind her ihvertfald
Men det kommer nok snart::slight_smile:

5 Synes om