Ju-huuuu, så kom mine nulle-put-senge :-)

Og de er allerede blevet undersøgt og indtaget :slight_smile:

Først af babyerne.

Men de flyttede så over i den store nulle-put-seng

Som også blev accepteret af mor-mis :slight_smile:

Og så er det jo også godt, at hende mennesket, kan være lidt moderigtig, så den passer til min “teint” :tihi:

:hjerte:

Årh, hvor de hygger sig… dejlige billeder, tak

Dejlige nullerputbilleder af dejlige nullerputmislinger :wehuu:

Nååårh hvor er de nuser de små babyer :hjertehop:
Dejlige billeder :slight_smile:

Så kom den da endelig :høhø:
Den ser ud til at være lige så godkendt som her :thumbup:
Hvor er det nogle dejlige misser du har :slight_smile:

Herlige billeder. Jeg kan især godt lide det sidste af Samuel (tror jeg). Ja, nulleputten passer til ham. :slight_smile:

Billede no. 3 siger bare alt.
Sådan nyder Siagriah også sin seng med hendes to mislinger…for fulde hammer.
Jeg ved godt det virker salgspropaganda-agtig OG er skrevet før, MEN…en nullerputseng med kant ER altså noget en mormis nyder for den afgrænser, den er blød (det ER hårdt at ligge for en missepige…kig på dem når i har missemødre…de strækker sig og vender sig fordi det ER hårdt at ligge så meget)…og der er en kant man kan læne sig op ad

Skønne billeder og den lille lækre rød/hvide sag sender du da bare til Nordjylland ss Skønne fladsnuder der hygger sig

MVH
Gitte

Aaaaaaww!! Skønne billeder! Jeg er stadig helt forgabt i den lille rød/hvide dreng, han er da bare for kær altså!
Og dejligt at se at de nyder nullerputterne!

Åhhh hvor er dine mislinger bare fine!! Ihh som sådanne killinger kan gøre en kuller!!

" hørt, hørt"

Skønne billeder af nogle dejlige nulle-putte senge , med meget smukt indhold :slight_smile:

[QUOTE=kamikaze;604156]Billede no. 3 siger bare alt.
Sådan nyder Siagriah også sin seng med hendes to mislinger…for fulde hammer.
Jeg ved godt det virker salgspropaganda-agtig OG er skrevet før, MEN…en nullerputseng med kant ER altså noget en mormis nyder for den afgrænser, den er blød (det ER hårdt at ligge for en missepige…kig på dem når i har missemødre…de strækker sig og vender sig fordi det ER hårdt at ligge så meget)…og der er en kant man kan læne sig op ad[/QUOTE]

Jeg bliver vist nødt til at få bestilt nogle flere i den størrelse hos dig for mormis er rigtig glad for den :slight_smile:

Er det min moar der har fået ny seng?

hilsen Yaba

[QUOTE=cæsar;604531]Er det min moar der har fået ny seng?

hilsen Yaba[/QUOTE]

Hej Yaba,

ja det er din moar og dine halv-søskende, der har fået ny seng :høhø:

så skal hun ha nogle flere senge, for moar er den bedste i verden :slight_smile:

potedask Yaba

JAAH gør bare det. Her har Sigariah fået seng no 2 igår…den er med grå fleecebiúnd og bomuldskant med jordbær på. Og hun NYDER den for fulde gardiner…det KAN ses…tro mig