Jubii fis og ballade

Nøj hvor har vi det skægt-what-what-what
Det driver vores mor til vandvid:muhaha::muhaha::muhaha::muhaha: hun siger at vi ikke altid tænker os om når vi kommer susende rundt om et hjørne:muhaha::muhaha::muhaha:
Men vi synes da altid vi opføre os eksemplarisk-engel-engel-engel

Hvis de tre boede her, ville der aldrig blive lavet noget som helst her i huset. Jeg ville bare sidde med et saligt smil og nyde de tre små krudtugler.
Hvor er de pragtfulde.
Knus Elin

[quote=Leopolds mor;183070]Hvis de tre boede her, ville der aldrig blive lavet noget som helst her i huset. Jeg ville bare sidde med et saligt smil og nyde de tre små krudtugler.
Hvor er de pragtfulde.
Knus Elin[/quote]

Nu er der ikke bare 3 men 7, og du har ret der bliver ikke altid lavet ret meget, de er bare så sjove.:rock:

Undskyld, men det bliver det jo bare bedre af.
Knus Elin

De er ikke meget i ro , de små banditter -høhø

Hele verden er en stor legeplads :wehuu::wehuu:

haha, hvor er de herlige:wehuu: Sikke en bølle den sølvfarvede(?) er:rock:

Hvor er de skønne :wehuu:

Sikke nogle gode billeder, hvor du lige har fanget dem, hvor de virkelig boltre sig og leger med hinanden. Der er virkelig gang i den. - skønt!!! :thumbup:

Hvilke billeder af de skønne “små”.
De er da slet ikke til at stå for.

Og de har det rigtig sjovt.
Ingen tvivl om, at de stortrives. :wehuu:
Mange tak for billederne.

:inlove::inlove::inlove:NØIII… hvor er de kære :inlove::inlove::inlove:

:wehuu::wehuu::wehuu:

Bare det var her de boede… suk…

Ham sølvmusen er godt nok en bandit :ups:
nøøj hvor ville jeg komme efter ham med køssemund, hvis jeg var i nærheden :wehuu:

[quote=kamikaze;184655]Ham sølvmusen er godt nok en bandit :ups:
nøøj hvor ville jeg komme efter ham med køssemund, hvis jeg var i nærheden :wehuu:[/quote]

:s:S

Ehm… nu er det ikke for at være sart, men… er din køssemund kysseklar igen ??

[bigkiss]

ORK ja…et herpesudbrud tager ca. 12 dage…så er jeg fin igen.
Alt jeg så er hamrerforkølet og lyder som en bassstemme i et kor, er en anden sag.
Jeg kan ikke engang råwe efter gemalen :fløjte:

Nåååårhhh de er bare SKØNNE - de har altså nogle utrolig flotte farver -lovelove

knus og knus til de krudtugler

[quote=kamikaze;184681]ORK ja…et herpesudbrud tager ca. 12 dage…så er jeg fin igen.
Alt jeg så er hamrerforkølet og lyder som en bassstemme i et kor, er en anden sag.
Jeg kan ikke engang råwe efter gemalen :fløjte:[/quote]

-engel-engel-engel

Stakkels mand… så skal han gå rundt i en larmende stilhed de næste par dage…

:uha::uha:

Han starter bareh havetraktoren og giver den gas :rock:
Han har slet ikke tid til at høre på mig…han laver katteindhegning :thumbup:
De gamle stolper var ved at være mørnet og tråen ved at være sølle…så nu er der lavet ny…hegnet flyttet så misserne har fået 50 m2 mere…så nu har de 1650 m2 :tihi:

[quote=kamikaze;184720]Han starter bareh havetraktoren og giver den gas :rock:
Han har slet ikke tid til at høre på mig…han laver katteindhegning :thumbup:
De gamle stolper var ved at være mørnet og tråen ved at være sølle…så nu er der lavet ny…hegnet flyttet så misserne har fået 50 m2 mere…så nu har de 1650 m2 :tihi:[/quote]

:wehuu::wehuu::wehuu:

Forkælede pelse… hvor er det dejligt for dem, at du sådan kan få sat Herren i sving - uden at kunne/skulle hæve stemmen.

:ok::ok:

er helt vild med den brune. charmetrold ud over alle grænser!:wehuu: hvem skal du have med til udstillingen i Middelfart? :slight_smile:

Jeg skal have sølv kuldet med til Middelfart:) Det er jo dem jeg skal bruge til vidre avl, så det vil være dejligt at få en god bedømmelse af dem:kryds: