Jubii nu er løbegården snart færdig

Vi eller rettere Jan har haft travlt de sidste par uger med at lave en løbegård til kattene,de bliver ca 50m2 stor og er lavet sådan kattene selv kan hoppe ud og ind af et vindue i stuen.Der er både skygge og læ til dem
Det var meningen vi ville have haft hele haven hegnet ind,men der er så mange vinkler og kroge så det er næsten umuligt.
Men senere hen bliver terrassen helt lukket,så den kan bruges som udestue så får de også den lidt.

Jan regner med løbegården så småt kan tages i brug enten imorgen eller i overmorgen,så mangler vi bare de små detaljer med lege/klatre ting

Iiih jeg glæder mig

Det lyder bare SUPER -thumbs

Prøv at udnytte siderne med en hylde hele vejen rundt. 2 brædder ved siden af hinanden i 80 - 1 meters højde, det nyder de bare -høhø

En stolbe beklædt med kokustæppe er også et hit

Og så selvfølgelig nogle tykke stammer, hylder/huler er ligeledes et hit.

Super at den blev så stor, så er der mange muligheder [bigloony]

Ihhh hvor kan jeg dog godt forstå, at du glæder dig. Da vores skulle ud i haven, da vi havde indhegnet den, glædede jeg mig som et lille barn til juleaften. Husk endelig at tage billeder, når I lukker dem ud første gang [bigloony]

Annes forslag er rigtig gode. Vi talte også om at sætte hylder op, da de “kun” havde den overdækkede terrasse. Og det gør vi faktisk stadig, selvom de har mange andre muligheder.

Held og lykke til med de sidste finesser. Nu kan tiden jo kun gå for langsom -felixsylvester

Åhhhh hvor deeejligt… Kan sagtens følge dig… det bliver FANTASTISK!!!

Nu har vi jo også fået en lille have (Skøøøøøøøøønt) og jeg venter bare på at svigerfar kommer ned og hjælper med at hegne den ind!!

Normalt kunne jeg have gjort det selv, ved hjælp fra manden (han er IKKE handy GG) men ik nemt med armen jo…

Men ihhh jeg glæder mig så meget til de bare kan gå ud og ind uden vi SKAL være der for at passe på at de sikke stikker ud i hjørnet nede ved hegnet *GG’

50 kvm -what

Det er større end vores bette lejlighed [bigloony]

Håber kattene kommer til at elske den :wink:

Det lyder skøn for jer og kattene, vi nyder vores løbegård, som vi lavede sidste sommer.

Det kan være jeg smutter ind forbi og kigger næste gang jeg er i byen. Jeg skylder dig jo stadig et genvisit.

hihi det er skønt når man kommer hjem fra arbejde og kan se det skrider frem helt uden man selv behøver løfte en finger -LOL

Han brokkede sig dog ldt idag over det var besværligt at styre tråden i det her blæsevejr *GG

Du er velkommen Jeanette
Det er også alt for længe siden jeg har været ude ved jer

Uha ja, det med tråden kan få blodtrykket til at stige. Det er noget værre noget at stå og bakse med.

Ja især i blæsevejr,men kan fortælle nu mangler han kun tag på den ene side,så kan misserne komme sikkert ud [smilie=hate-tunz.gif] [smilie=hate-tunz.gif]

Han blev jo lidt forsinket da det blæste

Ja den tråd er umulig. Er som tidligere skrevet færdig med løbegård på terrassen og arbejder under altanen. Har gjort alt selv - Uden mand. Det er så svært med det trådnet på en meter og 80. Har så mange kradsemærker.

Du må gerne kigge i mit album, hvor der er kommet nye billeder fra i går, hvor kattene tog træstammerne i brug.

Forstår godt du glæder dig. Kattene vil elske det. -thumbs

Det er også sådan ca vores kommer til at se ud det er bare ikke en terrasse,jeg regner med at ligge billeder ind en af de nærmeste dage

Vi skal have fældet et træ så får de nogle stammer at kravle i,og så skal vi have fundet på noget emre,men det regner vi med der kommer hen af vejen

Hvor er det godt at dine misser snart kan komme ud og munte sig, jeg ville ikke undvære min løbegård for alt i verden -bananer -bananer

Jeg glæder mig også [bigloony] [bigloony] [bigloony]

Tillykke…hvor er det dejligt at løbegården snart er færdig…selv har vi ingen og ønsker heller ikke en til mine Persere da de vil få altmuligt i pelsen…

De kommer med os ud, men i snor så jeg har lidt kontrol over hvor de bevæger sig og det har jeg det best med.

Eijjj hvor lækkert -thumbs
Vi er selv ved at indhegne haven, og vil også lave et afsnit med en løbegård, hvor der er direkte adgang fra garagen. Garagen bruges nemlig nu som løbegård.
Jeg glæder mig også til vores er færdig [smilie=hate-tunz.gif]

Held og lykke med Jeres pojekt, og kattene kommer til at elske det -love -love -love

Birgitte Det har de da bare at gøre ellers vanker der -bøllebank

Præcis, her går man ogknokler i mange graders varme, så skal dyrene også være taknemlige -høhø Tro mig, mine får også en gang bøllebank, hvis de ikke bryder sig om gården, når den er færdig -gimiggimig -gimiggimig

Laila, Hvis I mangler et sted at hente nogle stammer, må I gerne hente dem her hos os. I skal bare selv fælde træerne.

Tak Jeanette hvor er du sød :slight_smile:
Men vi har lige et træ der skal beskæres,men jeg ved ikke hvor meget endnu