[quote=pivnu;257397]Jo, det er rigtigt. Men jeg er ikke nordsjællænder af oprindelse, langt fra. Så jeg har ikke rigtig noget tilhørsforhold heroppe. Har kun boet her i 1 år. Jeg har da vænnet mig til at bo her, og naturen er skøn osv. (bakkerne lidt hårde at cykle på ). Men jeg bruger den faktisk aldrig. Mit liv foregår primært inde i byen
Lene[/quote]
nej samme her er opvokset på amager, men synes bare her er mere natur og kønt end andre steder jeg har boet og ja de her bakker bliver min død:høhø:
Det viser sig at den andelsforening som ejer den lejlighed vi var lige ved at få fat i har været indblandet i det her… så sådan skulle det altså ikk blive på den igen med boligsøgningen
Det viser sig at den andelsforening som ejer den lejlighed vi var lige ved at få fat i har været indblandet i det her… så sådan skulle det altså ikk blive på den igen med boligsøgningen[/quote]
Ja det godt nok ret trist især når man mentalt allerede havde pakket alt ned Men omvendt kunne det have været endt med at når vi skulle flytte så havde vi stået med et tab på omkring 200.000 så hellere nu end senere …
Men må indrømme jeg føler mig egentlig ret dum… men samtidig også heldig i og ved at vi nåede at hoppe fra
Men nu er du mere opmærksom en anden gang
Personligt vil jeg ikke købe, før vi har råd til et rigtigt ejer-hus. Sådan lidt en blanding af, at jeg ikke vil risikere at stå med noget, vi ikke kan komme af med igen til den tid, og så er det der jo desværre også bare endnu et kedeligt eksempel på, at der er rod i mange andelsforeninger efter andelskronens optur med efterfølgende finanskrise.
Kan I ikke også næsten blive godkendt til en ejerlejlighed? Andele er jo næsten lige så dyre i husleje, når andelslån og boligydelse lægges sammen.