Er simpelthen så glad i dag!
Vi har fundet den helt perfekte andels lejlighed i vanløse! Den ligger lige op af hovedgaden, og tæt på både metro og 2 s- togs stationer( ikke så tæt på at man kan høre dem) Dvs at det kun er 15 min til arbejde for kæresten. Det er super lækkert især når man sammenligner med hvor vi bor i vedbæk hvor der som det er nu skal han op kl 4 om morgenen og cykle 5 km for at møde på arbejde kl 6! Som vi bor nu er det på et rigtig dejligt kollegie problemet er at det netop er et kollegie så man føler ikk helt at man kan indrette sig fordi man ved det aldrig bliver helt ens eget og at man skal flytte ud forholdsvis snart… Vi var begejstrede men efter vi så boligen i søndag var vi mere end solgt!
I skal da lige se billeder:
Især er køkkenet super lækkert og med 5 gasblus (et rigtig monster:inlove:)
Kan allerede se mig selv går mad-amok der! Det er sådan set kun formalierne der mangler og vi kan rykke ind allerede d. 1 november!
[quote=Anne K;257122]Det ser ski’e lækkert ud
Det eneste jeg ville stejle totalt over var toilettet (og den stump i køkkenet) - jeg KAN bare ikke så godt med mosaik…[/quote]
Nu er den sådan at det faktisk er det største toilet vi har fundet i alle de lejligheder vi har kigget på Vi fik et super tilbud af kæresten chefs på hendes andel men der var toilletet ca halvt så stort! jeg nægter at sidde på toilletet og gå i bad! og køkkenet er faktisk større end det virker på billederne! og det med mosaikkerne kan jeg godt lide, syns det er stilet :høhø: og for at det ikk skal være løgn så kan man faktisk på billedet af køkkenet ud mod gangen lige ane at der er glassten i væggen ud til badeværelset! ikk at man kan kigge direkte ind men lige ane bevægelser derude… det humor
[quote=Anne K;257133]Det var heller ikke størrelsen jeg tænkte på, og heller ikke køkkenet i sig selv. Det var mosaikken.
Og så kan jeg godt se humoren i glassten [/quote]
ah på den måde Jeg tror at jeg ikk ville bryde mig lige så meget om det hvis det ikk var fordi det også var der på badeværelset:)
Tillykke!
Vi har også lige fået at vide i dag, at vi skal flytte til Kastrupvej på Amager, jubii!
Byggeri fra 1996 (mod 1970 nu - og køkken og bad er fra dengang) med lille have, tilslutning til opvaskemaskine og tilladelse til 2 katte Hvilken luksus, hvilken luksus. Og nå ja, kun 2 km. til IT-Universitetet
[quote=pivnu;257153]Tillykke!
Vi har også lige fået at vide i dag, at vi skal flytte til Kastrupvej på Amager, jubii!
Byggeri fra 1996 (mod 1970 nu - og køkken og bad er fra dengang) med lille have, tilslutning til opvaskemaskine og tilladelse til 2 katte Hvilken luksus, hvilken luksus. Og nå ja, kun 2 km. til IT-Universitetet :)[/quote]
Tillykke det lyder som luksus så kan jeg jo regne ud at vi begge flytter fra rudersdal kommune… må indrømme jeg kommer til at savne stedet! her er simpelthen så smukt! (kæresten boede tidligere i nærum v. bergsøe kollegiet så kender området)
Jo, det er rigtigt. Men jeg er ikke nordsjællænder af oprindelse, langt fra. Så jeg har ikke rigtig noget tilhørsforhold heroppe. Har kun boet her i 1 år. Jeg har da vænnet mig til at bo her, og naturen er skøn osv. (bakkerne lidt hårde at cykle på ). Men jeg bruger den faktisk aldrig. Mit liv foregår primært inde i byen