Jubiii, har fået arbejde

Hejsa alle sammen…

Ville bare lige dele min glæde med jer. Jeg har fået arbejde, jubiiii, og jeg har endda fået det som jeg allerhelst ville have, ønske nr. 1…
Så fra på mandag er jeg skolelærer for en børnehaveklasse (kun 2 timer om ugen), en 7. klasse (også kun 2 timer om ugen) og resten af mine timer i et par 6. klasser hvor jeg også skal være klasselærer for den ene… Jeg kommer til at undervise i matematik, idræt og hjemkundskab, tre fag som jeg rigtig godt kan lide… Jubiiii, er bare super glad…

Knuzz Sussie

Stort Tillykke med jobbet -thumbs dejligt at høre at du fandt drømme jobbet [smilie=hate-tunz.gif] [smilie=hate-tunz.gif]

Også stort tillykke herfra…godt gået -thumbs

Tillykke med jobbet :smiley:

Ej hvor fedt og godt gået!! -thumbs

ej hvor sejt :slight_smile: rigtig flot gået !!

hvis jeg stadig gik i skole ville du være min yndlingslærer for hjemkundskab, matematik og idræt var mine favorit fag :slight_smile:

rigtig god arbejdslyst :slight_smile:

-kramer

Ihh, tillykke med jobbet. Det er bare så skønt når tingene flasker sig [bigloony] -thumbs

STORT, STORT tillykke med dit nye arbejde. -thumbs

Brita

Stort tillykke Sussie -thumbs

Tillykke Sussie, hvor kan jeg godt forstå, at du er meget glad. Jeg håber, det kommer til at gå rigtig godt med jobbet.

Takker til jer alle sammen, hvor er i bare søde… Håber at det kommer til at gå rigtig gost, og at eleverne bliver glade for mig…
Mig og mine sommerfugle glæder sig rigtig mege til på mandag hvor jeg skal møde alle mine nye kollegaer…

Jeg tager virkelig hatten af for dem der ønsker at blive lærer…for hvor må det altså være utaknemmelig engang imellem. Men igen…held og lykke med det nye job. -jegkrydser -jegkrydser

Lige så utaknemlig som det til tider kan være, mindst lige så givelig og glædeligt er det resten af tiden… (det håber jeg også at jeg synes hvis jeg bliver spurgt igen til jul) Det er bare JOBBET for mig, jeg elsker følelsen af at jeg formår at lære de små hoveder noget som de ikke på forhånd kunne… Jeg elsker når jeg midt i undervisningen tager mig selv i at stoppe op, kigge på klassen, og se dem sidde koncentreret og lave et stykke arbejde, og glemme alt om tiden omkring dem…
Har jeg skrevet, at jeg glæder mig rigtig meget… hehe…
Lige så perfekt som jeg håber at jobbet er for mig, mindst lige så meget i den anden grøft er jeg klar over at det er for andre…

Jeg tager virkelig hatten af for dem der ønsker at blive lærer…for hvor må det altså være utaknemmelig engang imellem. Men igen…held og lykke med det nye job. -jegkrydser -jegkrydser[/quote]

Det samme gør jeg. Dejligt at du har det syn på dit job Sussie, sådan skal det være.

Min svigerdatter er lærer på en friskole for de små årgange. Min søn er lærer på Lyngs Idrætsefterskole. Og jeg må sige, at de står med mere end det faglige at skulle tage hånd om - især er min søn meget involveret i de unge menneskers liv på godt og ondt.