Misserne syntes at det er skønt med lidt sne
Især Toffifee, Domino, Pepita, Poker Face og Monopoly fjoller rundt ude i kattegården
Det ser ud til de hygger sig
Jeg nåede at undre mig længe over den der meget korte runde kat - indtil jeg opdagede hvad det var
[QUOTE=Lykke;1010578]Det ser ud til de hygger sig
Jeg nåede at undre mig længe over den der meget korte runde kat - indtil jeg opdagede hvad det var [/QUOTE]
Ja…den tossede kanin Nora
Dejlige billeder, men vil du have lidt mere sne, vi har vidst snart 20 cm at give af
Tak
Nej tak…behold det endelig…
Det er riiigeligt det vi har her
Årh, hvor de hygger sig.
Næe snekatte
Ja, de er vilde med det, og så på bare tæer :fryse:…
Nuurh
Ville ønske mine kunne lide sne, men næææh nej
[QUOTE=MissHoumann;1010604]Nuurh
Ville ønske mine kunne lide sne, men næææh nej [/QUOTE]
Vær du bare glad så…her render de ud og ind hele tiden…fyldte med sne i pelsen som så bliver tørret af i gulvene
Hvor de hygger sig! Mine vil også gerne ud i sneen, men ikke imens det sner! Så de kommer hurtigt ind igen i dag
Ja det gør så
Vi har også et par stykker som kun meget nødigt går ud hvis det sner eller er koldt, men de fleste elsker at rende ud og ind i snevejr
Hvor ser de ud til at hygge sig
Mine elsker også sne, de fjollede rundt i det i morges da vi stod op, de havde dårlig tid til morgenmad
Og jeg elsker også sne, det er hammer hyggeligt og man kan lege i det Og det bedste ved frost og sne er at der ingen mudderfødder er i hele huset og på alt
Hvor er det sødt at de hygger sig i snéen…vi har mindst 20 cm her…fuglene kæmper for at finde deres solsikkekerner…selvom jeg har skrabet strategiske pletter fri for sne
Ja, de elsker det, især de to små
[QUOTE=Quivive;1010710]Mine elsker også sne, de fjollede rundt i det i morges da vi stod op, de havde dårlig tid til morgenmad
Og jeg elsker også sne, det er hammer hyggeligt og man kan lege i det Og det bedste ved frost og sne er at der ingen mudderfødder er i hele huset og på alt
[/QUOTE]
…ja, de nyder det.
Det er rigtigt det med ingen mudder ind lige for tiden…men så er der en masse våde pelse som drypper i stedet…:høhø:
Det var meget…godt det ikke er her
Ja, fuglene er sultne nu…vi fodrer også her, det er så hyggeligt at sidde i vinduet og kigge ud på foderbrættet…sagde misserne
Det er noget, de kan bruge - især barnlige sjæle som de to små. Og den tossede kanin naturligvis.
Herhjemme har sneen tabt nyhedens interesse, men vores er jo også så voksne og fornuftige begge to…
[QUOTE=FinnFrode;1010887]Det er noget, de kan bruge - især barnlige sjæle som de to små. Og den tossede kanin naturligvis.
Herhjemme har sneen tabt nyhedens interesse, men vores er jo også så voksne og fornuftige begge to…[/QUOTE]
Ja, især de to små bliver ikke trætte af sneen, og det sner igen nu, så de har travlt
De gamle her gider heller ikke nu, de slapper af nu …oven på os :høhø: