Jubiii...sne

Misserne syntes at det er skønt med lidt sne :smiley:
Især Toffifee, Domino, Pepita, Poker Face og Monopoly fjoller rundt ude i kattegården :tihi:

Det ser ud til de hygger sig :slight_smile:

Jeg nåede at undre mig længe over den der meget korte runde kat - indtil jeg opdagede hvad det var :tihi:

[QUOTE=Lykke;1010578]Det ser ud til de hygger sig :slight_smile:

Jeg nåede at undre mig længe over den der meget korte runde kat - indtil jeg opdagede hvad det var :tihi:[/QUOTE]

Ja…den tossede kanin Nora :tihi:

Dejlige billeder, men vil du have lidt mere sne, vi har vidst snart 20 cm at give af :stuck_out_tongue:

Tak :slight_smile:
Nej tak…behold det endelig…:tihi:
Det er riiigeligt det vi har her :smiley:

Årh, hvor de hygger sig. :smelter:

Næe snekatte :smelter:

Ja, de er vilde med det, og så på bare tæer :fryse:…:tihi:

Nuurh :inlove:
Ville ønske mine kunne lide sne, men næææh nej :thumbdown:

[QUOTE=MissHoumann;1010604]Nuurh :inlove:
Ville ønske mine kunne lide sne, men næææh nej :thumbdown:[/QUOTE]

Vær du bare glad så…her render de ud og ind hele tiden…fyldte med sne i pelsen som så bliver tørret af i gulvene :tihi:

Hvor de hygger sig! Mine vil også gerne ud i sneen, men ikke imens det sner! Så de kommer hurtigt ind igen i dag :tihi:

Ja det gør så :smiley:
Vi har også et par stykker som kun meget nødigt går ud hvis det sner eller er koldt, men de fleste elsker at rende ud og ind i snevejr :smiley:

Hvor ser de ud til at hygge sig :slight_smile:

Mine elsker også sne, de fjollede rundt i det i morges da vi stod op, de havde dårlig tid til morgenmad :smiley:

Og jeg elsker også sne, det er hammer hyggeligt og man kan lege i det :slight_smile: Og det bedste ved frost og sne er at der ingen mudderfødder er i hele huset og på alt :wehu::wehu:

Hvor er det sødt at de hygger sig i snéen…vi har mindst 20 cm her…fuglene kæmper for at finde deres solsikkekerner…selvom jeg har skrabet strategiske pletter fri for sne :tihi:

Ja, de elsker det, især de to små :slight_smile:

[QUOTE=Quivive;1010710]Mine elsker også sne, de fjollede rundt i det i morges da vi stod op, de havde dårlig tid til morgenmad :smiley:

Og jeg elsker også sne, det er hammer hyggeligt og man kan lege i det :slight_smile: Og det bedste ved frost og sne er at der ingen mudderfødder er i hele huset og på alt :wehu::wehu:[/QUOTE]

:tihi:…ja, de nyder det.
Det er rigtigt det med ingen mudder ind lige for tiden…men så er der en masse våde pelse som drypper i stedet…:høhø:

Det var meget…godt det ikke er her :smiley:
Ja, fuglene er sultne nu…vi fodrer også her, det er så hyggeligt at sidde i vinduet og kigge ud på foderbrættet…sagde misserne :smiley:

Det er noget, de kan bruge - især barnlige sjæle som de to små.:hjerte::hjerte: Og den tossede kanin naturligvis. :smiley:

Herhjemme har sneen tabt nyhedens interesse, men vores er jo også så voksne og fornuftige begge to…:tihi:

[QUOTE=FinnFrode;1010887]Det er noget, de kan bruge - især barnlige sjæle som de to små.:hjerte::hjerte: Og den tossede kanin naturligvis. :smiley:

Herhjemme har sneen tabt nyhedens interesse, men vores er jo også så voksne og fornuftige begge to…:tihi:[/QUOTE]

Ja, især de to små bliver ikke trætte af sneen, og det sner igen nu, så de har travlt :tihi:

De gamle her gider heller ikke nu, de slapper af nu …oven på os :høhø: