Jubiii

Tara har nu været i behandling hos Hembo i ca 2 år, og i starten hver måned, så hver 4. måned og nu hvert halve år - hun får det bedre og bedre :rock::hjerte: Jeg er bare SÅ glad :slight_smile:

Denne gang var der stort set ikke noget med ryggen mere :ok::pote::hjerte:

Det er da dejligt at høre, at Tara ikke længere har ondt:ok: Det er aldrig rart at være vidne til, at dyrene har smerter.
Hvem er Hembo:? Hvilken type behandling har Tara fået i 2 år:?

Her er Hembo
De tilbyder bl.a. kiropraktik.

Hvor er det skønt at du atter har fået din glade kat “tilbage”:thumbup:

[QUOTE=louiseogbuster;1177889]Her er Hembo
De tilbyder bl.a. kiropraktik.[/QUOTE]

Jeg kan se massage, kraniosakralterapi, akupunktur og flere andre ting på deres liste af behandlinger - men ikke kiropraktik:? Vores erfaring med kiropraktik på vores katte er, at kattene bliver undersøgt og rettet i løbet af få minutter og skal måske rettes igen nogle måneder senere - det er bestemt ikke noget, der planlægges! - derfor undrer jeg mig over det meget lange behandlingsforløb, Tara har været igennem.

Helle må selv komme ind på Tares behandling, som jeg ikke kender i detaljer.
Når jeg skriver kiropraktik er det, fordi jeg mener at have hørt en del om kiropraktik-lignende behandlinger hos Hembo.

Taras opdrætter henviste os og det har reddet hendes liv :slight_smile: Ja hun fik det godt med det samme, men hendes problem er tilbagevendende dvs kommer igen efter et stykke tid, men kan holdes væk via osteopati som er en mild form for kiropraktik. Hun har været udsat for en ydre skade/traumepåvirkning som ung og har derfor nogle forskellige forandringer i rygsøjlen, som forskubber sig og går i fastlåsthed - hvis du vil vide mere om Tara må du gerne ringe til Hembo for mig og spørge i detaljer

Helle - jeg vil ikke ringe til Magtor/Hembo. Jeg formoder, at du som ejer interesserer dig så meget for kattens langvarige behandling, at du har fået en diagnose:) Jeg har fået svar - Tara bliver behandlet med osteopati:ok:
(Om osteopati/kiropraktik/ledmanipulaton er det samme, ved jeg ikke nok om nogen af delene til at kunne vurdere - men jeg ved, at uddannelsen som human osteopat og human kiropraktor ikke er den samme, da min kusines mand er osteopat (ikke kiropraktor!))

Ja naturligvis gør jeg det :slight_smile: