Jubiiii Spike blev Supreme Premier i Snejbjerg

Så er jeg kommet til overfladen igen ,efter en super skøn udstilling i Snejbjerg .
Hvor vi jo kunne fejre min skønne og dejlige dreng Spiloki Spike:hjerte::hjerte::hjerte: .
Da han tog sit sidste cert. og dermed blev supreme premier , jeg er bare så stolt over min dreng , samtidig med at jeg er lidt vemodigt over, at en udstilling æra er forbi .Da han nok ikke kommer så tit med mere som før .
Kun en hygge udstilling i ny og nær, for jeg nyder at være afsted med min skønne dreng som har en stor plads i mit hjerte :hjerte:

Desværre var det et problem med vores kamera , så alle de billeder Sejr har taget denne dag af Spike og hele banden vi havde med , er ikke blevet gode:(:argh:
Men fandt da et fra udstillingen hvor jeg stor med min skønne dreng .
Som med lidt klippen og klisten er lidt brugbart .
Så her kommer det

Tillykke til smukke Spike :slight_smile:

Stort tillykke med ham :flag:

Tillykke med det flotte titel

Tillykke med titlen. Super flot gået :ok:
Han er nu også en lækker dreng, ham Spike!

Tillykke endnu engang :flag: og tak for lækker kage :slight_smile:

Tillykke med ham :wehu:

Et stort tillykke med din smukke dreng :wink:

Endnu en gang et rigtig stort tillykke. :flag:
Han er også bare en dejlig dreng :slight_smile:

Kæmpe stort tillykke med ham!! :flag:

Tillykke med den smukke dreng. :slight_smile:

Tillykke til den smukke missedreng :wehuu:
Jeg skal nok fortælle det til hans far og farmor :høhø:

Tillykke med søde smukke Spike og hans SP titel :wehu:

Tillykke med titlen :slight_smile:

Stort tillykke med ham :smiley:
Hilsen Lisbeth

Mange tak alle sammen , det varmer med alle de tillykke ønskner til min smukke dreng.
Lige nu ligger han her os mig godt for spist, , da ham og hans venner har fået tun fra igår og råfoder. Han har fået nusset sin mave inden jeg fik lov til at tænde computen. Nu ligger herren med sin flotte titel med alle fire stænger i vejret ned ved mine fødder og snorker for det er man ikke blevet for fin til :wink:

Endnu engang stooort tillykke med smuksakken.
Tak for dejlig Asti, snolder og kage.
Hvor er det ærgerligt at jeres billeder ikke blev gode, lige netop på Spike´s dag. Øv.
Men det du har fået lavet er da rigtig flot.

Hilsen Sanne
ps. hyggeligt at se jer igen.

[QUOTE=Ribemis;562576]Endnu engang stooort tillykke med smuksakken.
Tak for dejlig Asti, snolder og kage.
Hvor er det ærgerligt at jeres billeder ikke blev gode, lige netop på Spike´s dag. Øv.
Men det du har fået lavet er da rigtig flot.

Hilsen Sanne

ps. hyggeligt at se jer igen.[/QUOTE]

Åh ja den gulerods kage med oste creme min mor havde bagt var bare mums :slight_smile:
Og Sejr og Samson havde købt godt ind , af snolder , de to tumper var endda i 4 butikker i tyskland for at lede efter Spikes thai chili chips men uden held., så dem har han til gode :wink:

Ja undskyld sproget , det er sur røv, at vores billeder er blevet dårlige , for Sejr var jo rigtig fflittig med det og det viser det også fint på kameraet, men når det bliver lagt ind på computen så er de alle forvisket ØV.

Det er bare så flot gået . . . STORT til lykke med titlen :wehu: